כוכבות הילדים ''מיכל הקטנה'' ומיקי מוכתר מתמודדות עם ביקורת חריפה נגדן, לאחר שהצטלמו תורמות את שיערן לחולי סרטן על אף שבפועל הן לא תרמו בשל מופע שבו הן משתתפות וחייבות להופיע עם שיער ארוך.

היום (שני) הגיעו השתיים לתרום את שיערן לאחר סיום סבב ההופעות שלהן.

"בשבוע האחרון אני תחת מתקפה אכזרית ברשת, אני בחודש שמיני, יושבת אל מול המסך ומתקשה להאמין כמה רוע יש בעולם", סיפרה בפייסבוק ''מיכל הקטנה'', מיכל ויצמן. ''מצד אחד, אני לגמרי מבינה שאיכזבתי ופגעתי, מצד שני, הייתה פה כוונה אמיתית ומטרה אמיתית, לא משנה איך תסובבו את זה אני יודעת את האמת''.

"כחלק מלהיות בקדמת הבמה, באור הזרקורים, אני שמה את עצמי ואת משפחתי במקום מסוכן, חשוף לסכינים משויפות, למילים נוראיות, אבל החלום שלי תמיד היה ותמיד יהיה לעשות טוב לאחרים ולשמח לבבות.

''אתם יכולים להאמין לי או לא, זה כבר באמת לא רלוונטי, הגענו ליום התרומה הזו בשמחה גדולה לתת ,
נקלענו לסיטואציה מאוד לא נעימה של לחץ, משני צידי המטבע. מצד אחד הפקת המופע, שלא איפשרה לנו לבצע את גזירת השיער ומצד שני אותם אנשים שזקוקים לתרומת השיער הזו ולרגע של אור''.

''אז בחרתי למרות הכל להעלות את התמונה שלי, עם צמה ביד ושיער קשור מאחור מתום לב ומתוך רצון להרתם להעלאת המודעות. בידיעה שממש ברגע שההפקה מסתיימת אני הולכת יד ביד עם מיקי לגזור את השיער שלנו''.

מיכל הדגישה כי לא ניסתה להוליך שולל, ''אם מישהו נפגע כתוצאה מזה אני ומיקי רוצות לנצל את הבמה הזאת כדי להתנצל - הכוונה שלנו היתה אמיתית וטובה. אם לרגע אתם חושבים שבאמת איכפת לי מהשיער שלי, או מכסף, או מיחסי ציבור כנראה שאתם באמת לא מכירים אותי והאמת אני גם לא צריכה לצפות שתכירו אותי.

"הרי מי שמכיר אותי לעולם לא יכתוב כאלה מילים אכזריות ופוגעות, ומי שמכיר אותי יודע שאני תמיד עומדת במילה שלי. ת מ י ד. מצער אותי מאוד שהגענו למצב הזה, שאנשים יכולים להסתתר מאחורי מקלדת, לקלל ולהשפיל את כל מי שבא להם מבלי לחשוב לרגע כמה עיניים חשופות לכך ועד כמה ילדים מושפעים בזה.

''מצער אותי שמטרה טובה הפכה בן רגע לסיוט מתמשך, אבל כנראה שזה מה שעליי לעבור עכשיו. אני אמשיך לעשות הכל למען עולם טוב יותר, למען מקום טוב יותר לעתיד ילדינו''.

את דבריה סיימה מיכל במילים: ''תודה לכל מי שממשיך לעמוד לצידי בטוב וברע, לא אשכח את זה לעולם. אני גאה סוף סוף לתרום את השיער זה חשוב. זאת מצווה שליחות וזכות גדולה''.