שגב הערב מול אשדוד. ניצחון של אופי
שגב הערב מול אשדוד. ניצחון של אופיצילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה

משהו טוב קורה בצפון. מה שהחל עם גשמים עזים ושטפונות שגבו מחיר יקר של חיי אדם ופגיעה ברכוש, הסתיימו הערב (שני) עם ניצחון הרוח והספורט.

פחות משבוע עבר מאז נפטר מוטי בן שבת ז"ל בזמן שחילץ אם ובת משטפון שפקד את העיר נהריה, והערב הוקירו לו שחקני המועדון הצפוני תודה על מעשיו ההירואיים האחרונים כשהקדישו את משחק הליגה בחוץ מול מכבי אשדוד לכבודו.

נראה היה כי שחקני נהריה בעיקר שאבו מדמותו של בן שבת ז"ל השראה כשלמרות שהמארחים מאשדוד עלו ליתרון במהלך המחצית הראשונה, סיפקו משחק הירואי בשניה שעזר להם לסמן וי בדרך לניצחון שני העונה בליגה על האשדודים ששומר עליהם במרחק בטוח מירידת ליגה לעת עתה.

נהריה שפספסה בשבוע שעבר ניצחון מפתיע על הפועל ירושלים למרות שהובילה עליה במשך שלושה רבעים, הפעם לא הסתכנה והצטרפה אל מי שכן הצליחה לעשות זאת אמש עם ניצחון בצפון - הפועל גלבוע גליל.

לא רק בנהריה חגגו ניצחון הערב, כאשר גם בחיפה הצטרפו אל חגיגת הצפון וניצחונות הקבוצות משם, כשזו גברה על הפועל באר שבע בתוצאה 80:95.

באר שבע, הקבוצה שהייתה מעורבת בהכי הרבה משחקים צמודים העונה, 8 כאלה כולל אחד מול חיפה בסיבוב הקודם בו הפסידה, לא הצליחה הפעם להוות יריב של ממש למארחים הירוקים שרשמו ניצחון רביעי ב-5 משחקיהם האחרונים ורביעי ברציפות בביתם.