הדמיה לפרויקט בתי אמנה ביקיר
הדמיה לפרויקט בתי אמנה ביקירצילום: בתי אמנה

זוגות ומשפחות צעירות מכירים טוב את החיפוש אחר מקום מגורים קבוע, בו יוכלו ליהנות מחיי קהילה ואיכות חיים, לגדל את הילדים באווירה של יישוב ובעיקר ליהנות מנוף ייחודי.

לכל זה תוסיפו את החיפוש אחר מקום שיספק מגוון שירותים, יהיה במיקום מרכזי ובעיקר במחיר אטרקטיבי ומה שתקבלו זה כאב ראש אחד גדול, ואכן לא מעט משפחות מתייאשות בדרך ונאלצות לוותר על החלום ולהתפשר. אז עכשיו יש לנו את הפתרון עבורכם, ביישוב שיענה לכם על כל הציפיות- יקיר.

הישוב יקיר ממוקם בשומרון, ונחשב לישוב קהילתי מאוד והוותיק מיישובי השומרון. הישוב דתי ליברלי וחיים בו מגוון רחב של דתיים לאומיים מכל הסוגים. היישוב יקיר ממוקם קרוב למרכז, סמוך לכביש 5 ובמרחק של 10 דק' נסיעה מאריאל ועד חצי שעה מפתח תקוה.

ביישוב ישנו פרויקט של חברת "בתי אמנה" הכולל בתים דו-משפחתיים גדולים בני 3 קומות, 7 חדרים, גינה ומרפסות.

הדמיה לפרויקט בתי אמנה ביקיר
הדמיה לפרויקט בתי אמנה ביקירצילום: אייל מס

הפרויקט אשר ממוקם בכניסה לישוב משקיף אל נוף עוצר נשימה של הרי השומרון. הפרויקט בנוי בדירוג על פני שלושה רחובות הבתים עם מפרט עשיר ויוקרתי ובהם ציפוי חיצוני של אבן, מרצפות גרניט פורצלן, 4 חדרי שירותים ו-3 חדרי מקלחת.

חיים (35) וליאת (35) כהן הם תושבי היישוב ומתגוררים בפרויקט מזה שנה. חיים עובד כסוכן ביטוח וליאת עובדת במשאבי אנוש, יחד הם מגדלים שלושה ילדים. "היישוב מאוד מעניין ומאוד הטרוגני" מספר חיים כהן, "יש הרבה חיי חברה, הווי ופעילות. הרבה נתינה ועזרה לזולת. כל מה שיישוב יכול לחלום עליו יש אצלנו".

על הפרויקט מספר חיים: "הבתים איכותיים ובנויים מתוך חשיבה יוצאת דופן, תוך ירידה לפרטים הקטנים. אנחנו מאוד מרוצים. ההחלטה שעשינו לקנות פה, היא הטובה ביותר שלקחנו. התלבטנו הרבה וראינו הרבה יישובים, אבל הבנו שביקיר יש ערך מוסף שבאף מקום אחר לא נקבל".

בבתי אמנה מספרים כי הביקוש לפרויקט היה גבוה במיוחד, ותוך זמן קצר נחטפו כמעט כל הבתים, ונותרו רק שני בתים אחרונים. הבתים מוכנים לכניסה מידית, ונמכרים כעת במחיר מבצע של 1,750,000 ₪ לזמן מוגבל.

"נכנסנו בגלל החברה וקיבלנו ממתק של בית בזכות אמנה" מסכם חיים כהן, "לכל המתלבטים אני יכול להגיד דבר אחד- קודם כל תגיעו, תכירו, תרגישו ותנשמו את המקום, תראו את האוכלוסייה והסביבה ואז תקבלו החלטה מושכלת. ואם תבחרו להגיע לכאן זו תהיה החלטה שלא תצטערו עליה. זה מקום קסום ומרתק".