נעמה יששכר בתא בבית המשפט
נעמה יששכר בתא בבית המשפט'חדשות הערב', כאן 11

גורמים בממשל הרוסי אמרו היום (חמישי) לעיתון המקורב לנשיא רוסיה פוטין, כי פוטין עשוי לחון את נעמה יששכר ערב ביקורו בישראל.

הנשיא הרוסי יגיע בשבוע הבא לישראל כדי להשתתף בפורום השבוע הבינלאומי בירושלים, ולחנוך אנדרטה לזכר הרוגי המצור על לנינגרד.

לקראת הגעת פוטין, מטה המאבק להחזרתה של נעמה יששכר ביקש מהפעילים לא ליזום פעולות שטח בעת ביקורו בישראל.

יפה יששכר, אמה של נעמה, אמרה בראיון לחדשות 12 כי היא "מאד מאמינה, מקווה ומתפללת" לשחרורה הקרוב של נעמה, אך הוסיפה כי פוטין ככל הנראה יגיע בשבוע הבא לישראל - בלעדיה.

יפה התייחסה לשיחתו של ראש הממשלה נתניהו עם נשיא רוסיה פוטין: "זה מעודד ונותן עוד תקווה. זה באמת הרים אותי קצת, כי אני מאד לחוצה השבוע. אני כאילו מחכה שתגיע השיחה שתגיד היא משתחררת . אבל כנראה שלא, כנראה שהוא יגיע לארץ בלעדיה".

"אני מאד מאמינה. מקווה, מתפללת. הוא יצטרך לפתוח את ליבו. אני אנסה להגיע אליו דרך מכתב ופשוט להתחנן לפניו, כי זה תלוי בו עכשיו. מר נתניהו עשה כל מה שהוא יכל, אני יודעת שיש מגעים כבר הרבה מאד זמן. והכדור אצל פוטין עכשיו".

לדבריה, בתקשורת הרוסית ממעטים לעסוק בפרשה. "מה ששידר כלפינו מר נתניהו זו אופטימיות. נתניהו הבטיח לי ולנעמה – ואני מאמינה שהוא יעשה את זה. זה נותן בנו תקווה, חבל שאני לא יכולה לספר את זה לנעמה. היא לא רואה, היא רואה חדשות רק בטלוויזיה הרוסית".