אוהדי באר שבע. עוד יש להם סיכוי
אוהדי באר שבע. עוד יש להם סיכויצילום: פלאש 90

את ההתדרדרות שלה החלה הפועל באר שבע כבר בעונה שעברה, יש שידייקו ויאמרו בשלב שמינית גמר גביע המדינה בכדורגל כשזו הודחה בבושת פנים על ידי מכבי נתניה.

הערב (חמישי) נפגשו השתיים שוב במסגרת הגביע, שוב בשלב שמינית הגמר, רק שהפעם באר שבע היא זו שמסיימת לנתניה את העונה במשחק בו חזרה מפיגור לניצחון דרמטי בדקות הסיום.

למעשה, אוהדי הפועל באר שבע כבר ראו את עונת 2019/20 מסתיימת עבורם עם עוד מפח נפש גדול. אחרי הפרידה המכוערת ממאמנם המוצלח ביותר בתולדותיהם ברק בכר ומינויו של יוסי אבוקסיס, הפרידה מכוכבי עבר שפרשו והתחלופה שלא הגיעה, פיגור מוקדם משער של ניקו אולסק בדקה ה-28 הכניס את הקבוצה מבירת הנגב ואוהדיה ללחץ אדיר.

באר שבע ששרדה כבר בסיבוב ח' דרמה גדולה כשהצליחה לנצח את מ.ס אשדוד בתוצאה 4:3 בזכות פנדל שעצר שוערם שטקוס בדקה האחרונה, ניצלה שוב מהדחה מול קבוצה מליגת העל, שוב בדקות הסיום.

בדקה ה-83 הצליח זריהן המחליף להשוות את התוצאה ולהחזיר מעט אוויר ללחיים של חבריו לקבוצה וצוות הניהול ובדקה ה-88 בעיטת עונשין מ-11 מטרים לזכות באר שבע הסתיימה ברשת לאחר שזו הוחטאה כבר על ידי בן שהר אך הכדור פגע בו שוב ונכנס פנימה.

אבוקסיס, שניצח את נתניה בעונה שעברה במעמד גמר הגביע עם בני יהודה, רושם ניצחון בכורה בקבוצתו החדשה העונה, ניצחון שמציל לו עונה שלמה ונותן לו מעט אוויר לנשימה ולהתכונן למשימות שעוד נכונו לו. המזל לא יאיר לו פנים עוד הרבה זמן. באר שבע מצילה לעצמה את העונה, לפחות לבינתיים.