אריאל בית הלחמי
אריאל בית הלחמיצילום: מנהלת הליגה

הקש ששבר. הפועל תל אביב הודיעה לפני זמן קצר על פיטוריו הצפויים של מאמנה אריאל בית הלחמי.

אחרי התבוסה להפועל באר שבע ביום שישי האחרון בתוצאה 76:103, במה שהיה הפסדם ה-10 העונה לעומת 5 ניצחונות בלבד, היה זה עניין של זמן עד שתודיע הקבוצה האדומה מת"א על פיטוריו של מאמנה כשנראה היה כי זה איבד לחלוטין את חדר ההלבשה וכי שחקניו עושים לו שביתה איטלקית.

בית הלחמי הגיע להפועל ת"א בקיץ האחרון בקול תרועה רמה ואחרי שזכה עם נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל באליפות אירופה בפעם השניה ברציפות. אחרי קדנציות מוצלחות בהפועל גלבוע/גליל ומנגד מאמנים לא טובים שעברו בהפועל ת"א, נראה היה כי השידוך בין המאמן לקבוצתו החדשה יחזיר את האדומים מת"א לצמרת הכדורסל הישראלי.

בניית סגל רע, החלפתם של לא פחות מ-4 שחקנים זרים וקבוצה שמורכבת מיותר מדי כוכבים ופחות מדי שחקנים קבוצתיים, יצרה לבית הלחמי כאב ראש והרבה עבודה כזו שלא הצליח בה.

התל אביבים נפרדים מהמאמן עליו בנו כמי שיוביל אותם בשנים הקרובות כבר לאחר 16 מחזורי ליגה, כל זאת רגע לפני משחק דרבי במחזור הבא.

שרון דרוקר שפוטר מוקדם יותר העונה מהפועל חולון וכבר היה מועמד להחליף את בית הלחמי העונה בהפועל, מועמד להחליפו שוב. האם אפקט החלפת המאמן תצליח להפתיע את מכבי שעוד לא הפסידה העונה בליגה? כנראה שלא.