גאלי הערב מול נס ציונה
גאלי הערב מול נס ציונהצילום: לילך וייס, מנהלת הליגה

אין כמו בבית. אחרי ששני המפגשים הקודמים ביניהן הוכרעו רק בתום דרמות גדולות, הערב (מוצאי שבת) לא נצרכה הפועל גלבוע/גליל לדרמה כשניצחה באולמה הביתי שבגן נר את עירוני נס ציונה בתוצאה 80:96.

המארחת מהצפון שסיפקה את הפתעת העונה עד כה במחזור הקודם כשהנחילה להפועל ירושלים הפסד שני בלבד העונה בליגה, לאחר שכבר פיגרה ב-20 נקודות מולה וכשחסרה לא פחות מ-3 שחקנים מובילים, המשיכה הערב בדיוק מהמקום בו עצרה כשניצחה בפעם השניה ברציפות באולמה הביתי.

אחרי ערב אדיר של אדגר סוסה שקלע 38 נקודות ושש שלשות בניצחון על הפועל ירושלים, הערב היה זה ג'ארמר גאלי שבלט בשורות הגלבוע כשסיים עם 30 נקודות, 16 כדורים חוזרים ו-5 אסיסטים, כשגם סוסה ויפתח זיו היו ברשימת הקלעים הבולטים, בדיוק כמו בשבוע שעבר וכל זאת כששוב הופיעה ללא 3 משחקניה - ג'ארוויס ורנאדו, נתנאל ארצי וג'סטין טילמן הפצועים.

לנס ציונה שרק בשבוע שעבר עלתה למאזן חיובי כשניצחה בדרבי הכתומות את מכבי ראשל"צ, לא היה כל סיכוי כשהמארחים פתחו פער גדול כבר בפתיחה ואלה מצאו את עצמם רודפים אחריהם לכל אורך המשחק כמעט.

גלבוע מחברת לראשונה מאז פתיחת העונה שני ניצחונות רצופים ונראה כי סוף סוף מצאה את הדרך שלה לניצחונות בליגת העל - לקיים את המשחקים באולמה הביתי.

קלעו להפועל גלבוע/גליל: גאלי 30, סוסה 21, יאנג 19, זיו 16, פליישר וסרור 4 כ"א, גרשון 2.

לנס ציונה: פישר 19, גוט ודן 13 כ"א, האלוול 11, וויטי 10, קוק 7, פיטשון 4, אלבר 3.