מכבי הערב מול חדרה
מכבי הערב מול חדרהצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

לא קר לה בחוץ. בכל חמשת המפגשים מולה בליגת העל, לא ספגה מעולם מכבי תל אביב מרגלי הפועל חדרה.

הערב (מוצאי שבת), הגיעה מכבי ת"א, קבוצת החוץ הטובה ביותר בליגת העל שסופרת עבר 30 משחקי חוץ ללא הפסד בליגת העל מאז אפריל שנה שעברה, לאצטדיונה הביתי של חדרה והמשיכה את המאזן המושלם מול חדרה ואת המאזן המושלם שלה במשחקי חוץ העונה כשהביסה אותה בתוצאה 3:0.

חדרה, שהגיעה למשחק הערב לאחר 2 ניצחונות רצופים, קיוותה להפתיע את האלופה והמוליכה מת"א, כשגם הלחץ ממכבי חיפה שהצליחה לצמק את הפער לנקודה אחת בלבד בצמרת הטבלה היה אמור לעשות את שלו.

הלחץ אכן עשה את שלו כשמכבי אמנם שלטה ללא עוררין, אך מלבד שער אחד של צ'יקו אפואדו בדקה ה-21 שאושר רק לאחר התערבות מערכת ה-VAR ולמרות פסילה של הקוון, לא הצליחה לעשות יותר מזה.

בדקה ה-50 הצליחה חדרה להשוות את התוצאה משער של רועי זיקרי ובמכבי נכנסו ללחץ אמיתי. למזלם, הפעם הקוון היה לטובתם כשזה פסל את השער, וגם שופטי המסך החליטו שהיה נבדל, דבר שבהילוך חוזר נראה כמו לא היה.

חדרה נשברה, לא הצליחה להשוות למרות דקות טובות ושתי נגיחות כמעט זהות של איתן טיבי בדקות ה-87 ו-90 עשו לה עוול כשלוח התוצאות הראה בסיום 3:0 לזכות האורחים מת"א שמחזירים את הפער בטבלה ל-4 נקודות מהשניה מכבי חיפה ועל הדרך גם שוברים את שיאה של חיפה בן ה-27 שנים כשהם עם 31 משחקי חוץ רצופים ללא הפסד.