שחקני חולון חוגגים הערב
שחקני חולון חוגגים הערבצילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

הנקמה הושלמה. בסיבוב הקודם נעזרה הפועל חולון בשיא מועדון ושיא ליגה עונתי של 41 נקודות ברבע השני כדי לנצח את עירוני נהריה. הערב (מוצאי שבת) חולון שהודחה על ידי נהריה העונה פעמיים - ברבע גמר גביע ווינר סל וברבע גמר גביע המדינה, סימנה וי על נקמה מושלמת בצפוניים כשניצחה אותם בתוצאה 78:86.

הסגולים מחולון שנעצרו במחזור שעבר אחרי שלושה ניצחונות רצופים מתחילת השנה האזרחית, עם הפסד ביתי למכבי ת"א, גילו עליונות גדולה על האורחים מהצפון שמעל כולם שוב היה זה מרכוס פוסטר המצויין שסיים את המשחק עם 28 נקודות.

חולון שהופיעה למשחק ללא אנחל דלגאדו ששוחרר לאחר קדנציה קצרה בקבוצה לבקשתו וריצ'רד האואל שמחלים מפציעה, הסתדרה גם בלעדיהם כשטי-ג'יי קליין והרכש החדש-ישן ג'ו אלכסנדר חיפו על החסרון עם משחק מצויין מתחת ומעל הסלים.

נהריה שהציגה גם היא רכש חדש-ישן בדמותו של דיימון סימפסון המצויין, לא הצליחה לשחזר את היכולת הטובה שלה מהמחזור הקודם מחוץ לקשת ורושמת הפסד כפול לחולון בליגה.

חולון חוזרת למסלול הניצחונות עם 78:86 ביתי, ניצחון שישלח אותה למשחק החשוב מול מנרסה הספרדית בחוץ במסגרת ליגת האלופות של פיב"א עם מוראל גבוה ואמונה כי הם יכולים למרות הכל לסיים את העונה במקומות גבוהים גם במפעל האירופי.

קלעו לחולון: פוסטר 28, קליין 17, אלכסנדר 15, תומפסון 12, פניני 6, אוחיון 4, הרוש וקופיין 2 כ"א.

לנהריה: סימפסון 20, ווטרס 14, שגב 10, ווריק וגפני 9 כ"א, מקניל וקולשוב 8 כ"א.