שוטרים. ארכיון
שוטרים. ארכיוןצילום: דוברות המשטרה

המשטרה ישראל השלימה את היערכותה לקראת מבצע ׳פני עתיד׳, במסגרת האירועים לציון 75 שנה לשחרור מחנה ההשמדה אושוויץ שיתקיימו בהשתתפות עשרות נשיאים, מלכים וראשי מדינות מרחבי העולם.

קרוב ל-11 אלף שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים יתפרסו במוקדים השונים, החל מיום שלישי הקרוב ועד יום שישי, על מנת לאבטח, לשמור על הסדר הציבורי ולהכווין את התנועה במהלך המבצע.

היערכות המשטרה תתמקד במספר גזרות ובפרט: מרחב נתב"ג, בתוך העיר ירושלים והסביבה ובצירים הראשיים המובילים לבירה. במהלך המבצע המשטרה תתמקד באבטחה, שמירה על הסדר הציבורי והכוונת התנועה. בנוסף לפריסת הכוחות בשטח, יפעלו מרכזי השליטה ומוקדי משטרה על מנת להבטיח פיקוד ושליטה אפקטיביים לאורך כל מבצע.

החל מיום רביעי ועד ליום חמישי בשעות הערב, צפויים שינויים בהסדרי התנועה וחסימות בצירים שונים בתוך העיר ירושלים. כמו כן, ייתכנו שינויים לפרקי זמן קצרים בהסדרי התנועה בצירים הראשיים המובילים לעיר ובפרט כביש מספר 1 מאזור נתב״ג ועד ירושלים, לרבות המחלפים המובילים לציר.

כמו כן, בימים אלו חל איסור מוחלט להעלאת כל כלי טייס לרבות רחפנים, למרחב האווירי של נתב"ג וברדיוס של מאות מטרים ממוקדי האירועים השונים בעיר ירושלים.

המשטרה תעדכן בזמן אמת ובמהלך הימים הקרובים, לפני המבצע ובמהלכו, אודות החסימות הצפויות והשינויים בהסדרי התנועה בעיר ירושלים ומחוצה לה. מומלץ לציבור להתעדכן באמצעות כלי התקשורת, ערוצי הניו מדיה של המשטרה ואפליקציות הניווט. כמו כן ניתן להתעדכן בכל העת באמצעות מוקד המידע הארצי של משטרת ישראל- מוקד 110.