עירית לינור
עירית לינורצילום: יהושע יוסף

אשת התקשורת עירית לינור מצטרפת לעיתון ''ישראל היום'' ותהיה פרשנית ובעלת טור במוסף "ישראל השבוע" של העיתון.

לינור (58), היא עיתונאית ותיקה בתקשורת הישראלית, שדרנית רדיו, סופרת, ופובליציסטית שעוסק בשלל נושאים בסדר היום התקשורתי.

לינור תתחיל לכתוב החל ממחר (ו') טור קבוע במוסך הפוליטי "ישראל השבוע".

היא משדרת בתוכנית היומית הפופולרית "המילה האחרונה" בגל"צ מאז שנת 1998, אותה הגישה לצד השר והעיתונאי לשעבר אורי אורבך ז"ל, ג'קי לוי ועוד. התכנית זכתה בפרס מפקד גלי צה"ל.

בעבר כתבה לינור טורים בעיתון "חדשות" וב"מוסף הארץ".

לינור כתבה 6 ספרים: "שירת הסירנה", שנכתב בהשראת מלחמת המפרץ ולאחר מכן יצא כסרט שאת תסריטו כתבה לינור. עוד כתבה: "שתי שלגיות", "הבלונדינית הסודית"-אוסף טורים שכתבה במסגרת העיתונים "כותרת הראשית" "חדשות" ו"הארץ".

בנוסף כתבה: "הסנדלרית", "בנות בראון", שהפך לסדרה טלוויזיה בערוץ 2 בזכיינית "קשת" שגם בו לינור כתבה את התסריט וגם כתבה את הספר: "גברת ורבורג, שזכה לתעודת "ספר הזהב" מטעם התאחדות המו"לים.

לינור הגישה במקביל לאראל סג"ל את "הפטריוטים" בערוץ 20 וגם הייתה חברת פאנל בתכנית.

העורך הראשי של 'ישראל היום' בועז ביסמוט מסר: "אני גאה בהצטרפות עירית לינור לנבחרת כותבי ופרשני ישראל היום, העיתון המוביל והמשפיע בתקשורת הישראלית. לינור, אשת תקשורת סופרת ותיקה שמה חותם בתקשורת הישראלית והיא מביאה איתה ניסיון וידע רחב, מה שיוסיף לשדרוג העיתון. אין לי ספק שהצטרפותה תעשיר את חווית הקריאה של קוראי 'ישראל היום'".

עירית לינור אמרה: "אני שמחה להצטרף לצוות הכותבים של ישראל היום, בעיקר בתקופה פוליטית סוערת כל כך. אשתדל להיות ממלכתית לפחות כמו רובי ריבלין, הגונה כמו שי ניצן, ומצחיקה כמו שופטי בג"צ כשהם מסרבים לפסול את בל"ד".