כספי. גמר את העונה
כספי. גמר את העונהצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

מכה קשה למכבי ת"א. רגע לפני משחק הדרבי התל אביבי ואחרי ההפסד המפתיע בחוץ על ידי באיירן מינכן, האחרונה בטבלת היורוליג, הודיעה הערב (מוצאי שבת) מכבי ת"א על היעדרותם הארוכה של שניים מכוכביה - נייט וולטרס ועומרי כספי.

חודש וחצי אחרי שאיבדו את הקפטן ג'ון דיברלותימאו שגמר את העונה בגלל קרע בשרירי החזה, כאשר זה נפצע במשחק הקודם מול הגרמנים, הודיעה באופן רשמי מכבי על סיום העונה גם של הקפטן המחליף עומרי כספי וכן של מי שנפצע גם הוא במשחק ההוא מול הגרמנים נייט וולטרס.

וולטרס כאמור כבר נעדר ממספר משחקים העונה כשנפצע במפשעה, אך כבר במשחק החזרה שלו מול ברצלונה ביורוליג ביום שלישי לפני שבועיים נפצע בכתפו ובקרוב יעבור ניתוח בישראל, דבר אשר בכל מקרה יגמור עבורו את העונה.

אל דיברלותומיאו ו-וולטרס מצטרף כעת באופן רשמי וסופי גם הבן האובד אשר שב הביתה לאחר עשור בליגת הכדורסל הטובה בעולם, עומרי כספי.

כספי הגיע אחרי עשור בליגת ה-NBA בקול תרועה רמה אבל עם חשש גדול של אוהדים מהיותו פציע. לאחר שסיפק משחקים גדולים בפתיחת העונה, נדמו הקולות ואיתו נראה היה כי מכבי סוף סוף עשתה מהלך נכון מקצועית ולא רק שיווקית.

פציעה בברך ממנה סבל פעמים רבות בעבר ומנעה ממנו משחקי פלייאוף בליגת ה-NBA חזרה ולאחר שבועות ארוכים של המתנה והמתנה וניסיונות שלא לנתח, הוחלט כי גם הוא יגמור את העונה כשנותח בארה"ב וייעדר לתקופה ארוכה.

במכבי אמנם כבר הביאו תחליפים כלשהם, אך נראה כי יהיה קשה לה מאוד להסתדר לאורך העונה כולה בסגל השחקנים הכשירים שעוד נותרו לה, כשאל אלה מצטרף גם יובל זוסמן שסובל מפציעה בידו ויחמיץ את החודש וחצי הקרובים. האם הנפילה של המכבים מת"א תחל דווקא במשחק הדרבי הקרוב?