נתניהו בדרך לארה"ב: נעשה היסטוריה

ראש הממשלה בנימין נתניהו שעושה את דרכו לוושינגטון, הזמין את ראשי מועצת יש"ע להצטרף אליו .

ראש המועצה האזורית בקעת הירדן ויו''ר מועצת יש''ע דוד אלחייני יצא הערב (ראשון) לארצות הברית יחד עם ראש מועצה מקומית אפרת וראש דסק החו"ל של מועצת יש''ע עודד רביבי, ראש המועצה האזורית מטה בנימין ישראל גנץ וראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן.

הארבעה ישהו יחד עם ראש הממשלה במלון, לצורך קבלת עדכונים על ההתפתחויות הצפויות בדיונים בבית הלבן.

מוקדם יותר היום הודיע ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן כי ימריא לסדרת פגישות בוושינגטון עם בכירים רפובליקנים ומנהיגים אוונגליסטים, על מנת להציב את הקווים האדומים של ההתיישבות לקראת פרסום תוכנית המאה.

בשל החשש מהקמת מדינה פלסטינית או פינוי יישובים במסגרת תוכנית השלום האמריקנית, דגן ייפגש עם חברי קונגרס ובכירים במפלגה הרפובליקנית המקורבים לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ.

לפני המראתו מנתב"ג אמר ראש הממשלה נתניהו ''היום אני יוצא לוושינגטון כדי להתייצב לצד נשיא אמריקני שמביא תכנית שאני מאמין שמקדמת את האינטרסים החיוניים ביותר שלנו".

''במשך שלוש השנים האחרונות שוחחתי אינספור פעמים עם הנשיא טראמפ, ידיד ענק של ישראל, ועם צוותו, על האינטרסים החיוניים הללו, על הביטחון שלנו ועל הצדק שלנו, ואני הולך להיפגש עם הנשיא טראמפ מחר וביום שלישי. יחד איתו נעשה היסטוריה", הוסיף נתניהו.

שר התיירות יריב לוין הצטרף לנסיעתו של ראש הממשלה לארצות הברית כמי שהציג בפני הממשל את האינטרסים הישראלים הדרושים בתוכנית השלום. שר החוץ ישראל כץ ימלא את מקומו של נתניהו כיו"ר הקבינט המדיני-ביטחוני.