ליברמן נגד בנט: "ליצן. אף אחד במערכת הביטחון לא סופר אותו"ערוץ כנסת

שר הביטחון לשעבר ויו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, התראיין היום (שלישי) ל'פרלמנט צהריים' בערוץ הכנסת ותקף בחריפות את שר הביטחון נפתלי בנט: "חבל לבזבז עליו זמן".

ליברמן החל את המתקפה לאחר שנשאל על ההחלטה לאשר הקלות והכנסת מלט ללא פיקוח האו"ם לרצועת עזה: "זה טירוף מוחלט. זו לא הסדרה - זה כניעה לטרור. פעם ראשונה מאז צוק איתן שמכניסים מלט איכותי ללא פיקוח של האו"ם. ישמש את המחבלים לבצר את כל הבסיסים ואתרי הייצור".

"אני חושב שאפשר לדבר על אנשים רציניים, אפשר לדבר על ביבי, לבזבז זמן על בנט, זה באמת בזבוז זמן. אני פוגש לא מעט אנשי מערכת הביטחון, קצינים בכירים בכנסת, יש לי איתם לא מעט סמול טוק, אף אחד לא סופר אותו, לא בצבא ולא במשרד הביטחון עדיין לועגים לו. היחס אליו כמו אל ליצן וחבל לבזבז זמן על ליצנים. בואי נדבר על דברים רציניים".

''כרגע אנחנו קודם כל חייבים להתחייב שלא יהיו בחירות נוספות אצלנו. יש איזושהי תוכנית יצירתית ואני יכול להגיד לך שלא יהיו בחירות רביעיות''.

אבל אמרת את זה בפעם הקודמת.

''לא. בפעם הקודמת אנחנו דיברנו על ממשלת אחדות והדגשתי שאנחנו לא נצטרף לשום ממשלה אחרת חוץ ממשלת אחדות ושתי המפלגות, ביבי וגנץ, גררו את לבחירות שלישיות, כל הויכוח הפרסונלי מי ראשון מי שני, מתי מתחילה הרוטציה על זה גררו לבחירות שלישיות".

מה התכנית היצירתית?

"נשאיר את זה לשלישי במרס".

כשנשאל שוב על פרטי התכנית אמר בציניות: "אני לא זוכר אני אזכר רק בשלישי במרס".