פוסטר הערב מול ססארי
פוסטר הערב מול ססאריצילום: FIBA.BASKETBALL

אוהדי ספורט רבים בארץ חלמו על הרגע בו ייפגשו הפועל חולון והפועל ירושלים ראש בראש לקרב על הכרטיס לשלב רבע גמר ליגת האלופות של פיב"א, בדרך אולי לנציגה ישראלית במעמד הפיינל-פור של המפעל השלישי בחשיבותו באירופה.

לצערם של אותם אוהדים, ובעיקר אלה מחולון, הערב (שלישי) התרחקה חולון משמעותית מההעפלה לשלב הבא, למרות משחק הקרבה ולחימה שמאפיין אותה בתקופה האחרונה.

למעשה, מאז הגיע מאמנה היווני דדאס במקומו של שרון דרוקר, שינתה חולון את פניה לבלי היכר כשזו סיפקה משחקים גדולים בליגת העל הישראלית ובליגת האלופות האירופית, כאלה בהם בלטו בעיקר אופייה העיקש ורוח הלחימה שלה.

לצערה, הערב, גם רוח הלחימה והעקשנות לא עזרו מול ססארי האיטלקית החזקה, זאת למרות ערב רע של כוכבם, שחקנה לשעבר של הפועל ירושלים קרטיס ג'רלס.

האורחים מחולון פיגרו לכל אורך המשחק מול האיטלקים, ולמרות רבע שלישי מצויין בו ניצחו בתוצאה 22:18, לא הצליחו אלה להפוך את התוצאה כשברבע האחרון והמכריע קלעו רק 13 נקודות.

בעוד בחולון רק שני שחקנים קלעו בספרות כפולות, מרקוס פוסטר וטי-ג'יי קליין, אצל היריבה האיטלקית קלעו מספרים כאלה לא פחות מ-5 שחקנים, דבר אשר הכריע את זהות המנצחת.

בסיום, חולון מפסידה בחוץ לאיטלקים בתוצאה 73:83 וכעת עליהם להתפלל לנס בכדי להעפיל לשלב הבא מהמקום הרביעי בבית א', כשהם צריכים שהמפסידה במפגש מחר בין אוסטנד למנרסה - תפסיד גם במחזור הנעילה. נס גדול יהיה פה?