הדס שטייף
הדס שטייףצילום: מרים אלסטר, פלאש 90

כתבת הפלילים של גלי צה"ל זועמת על תוכנית המאה שפרסם אמש (שלישי) נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, בשל העובדה שהיא מציעה להעביר את יישובי המשולש הערביים לידי המדינה הפלסטינית העתידית.

''גם אני תושבת המשולש. טראמפ לא יחליט עלינו, כדברי הילדים. המשולש על תושביו, הם לא רק השכנים שלי. הם החברים שלי. הם תושבי ישראל לכל דבר ועניין. לעד הם ישארו כך. הם ישראלים בזכות", כתבה שטייף בפייסבוק.

לטענתה, ''אין קשר לימין ושמאל, יש קשר להיותנו אנשים, בני אדם, שווים. לא מאמינה שמשהו בכלל יתייחס להזיה בתוכנית של טראמפ''.

שטייף מבטיחה לעבור לגור במשולש אם ההצעה תיושם: ''אם רק יתחילו לקשקש עליה, אני עוברת לגור במשולש. יחד איתי יגיעו מאות אלפים. תושבי המשולש הם כולנו. נקודה''.

בנט: "ההיסטוריה דופקת בדלת. ריבונות ועכשיו"דוברות

מוקדם יותר הבוקר (רביעי) אמר חבר הכנסת אחמד טיבי כי "עסקת המאה היא שוד המאה. מדובר בהעמקת האפרטהייד בשטחים".

בראיון לגלי צה''ל אמר טיבי כי המתווה האמריקני עלול להוביל להתפרעויות ביו"ש ואולי יותר מכך, "אין ספק שהפלסטינים חושבים על התנגדות עממית רחבה".

על העברת יישובי המשולש לידי המדינה הפלסטינית אמר טיבי ''הזוי הזוי ומסוכן. החזון של טראמפ כולל אפשרות של העברת יישובי המשולש כפוף להסכמת הצדדים. במקום נוהרים באוטובוסים לקלפיות נתניהו ביקש מטראמפ אוטובוסים לטרנספר את האזרחים הערבים. לא יקום ולא יהיה''.