עידית סילמן: נפתלי בנט מתכנן פעולה משמעותית בעזהערוץ כנסת

חברת הכנסת לשעבר עידית סילמן, מספר 7 ברשימת ''ימינה'' לכנסת, סיפרה הבוקר (שני) כי שר הביטחון נפתלי בנט מתכנן ''פעולה משמעותית'' ברצועת עזה בתגובה לטרור הרקטות ובלוני התבערה.

"בנט מתכנן פעולה, שהיא פעולה משמעותית יותר לזמן היותר הקרוב, בעזה. צריך להגיד את זה ולשים את זה על השולחן", אמרה סילמן לערוץ הכנסת.

על רקע המצב הביטחוני הרעוע בדרום הארץ הוסיפה סילמן: "נפתלי בנט בונה, ואני יודעת גם - את הדבר הגדול הבא".

בתוך כך, שר הביטחון בנט ימריא היום לביקור עבודה בוושינגטון, לראשונה מאז נכנס לתפקידו הנוכחי. בנט ייפגש עם מקבילו האמריקני, מזכיר ההגנה ד"ר מארק אספר, ויתקבל במשמר כבוד רשמי ברחבת הפנטגון. זו תהיה פגישת העבודה הראשונה של השניים מאז נכנסו לתפקידם.

בין היתר, ידונו השרים אודות האיומים האזוריים במזרח התיכון ובכלל זה בתוקפנות האיראנית, המתבטאת בניסיונותיה של איראן להתבסס בסוריה ובהמשך חתירתה להגעה לנשק גרעיני.

בנוסף, במהלך שהותו צפוי השר בנט להיפגש עם גורמים שונים בממשל האמריקני, בהם חברי קונגרס ונציגים בסנאט, וכן עם שגריר ישראל בארצות הברית, רון דרמר.

לצד זאת, יקיים מספר פגישות עם מנהיגי הקהילה היהודית בעיר ויעסוק בהסברת מדיניות הביטחון הישראלית בתקשורת הבינלאומית.

ברקע נסיעתו של השר בנט עומדת "תוכנית המאה", תכנית השלום של הממשל האמריקני, שהוצגה בשבוע שעבר. בהקשר זה, מצוי השר בשיח מתמשך עם הממשל האמריקאי והביע את עמדתו הברורה ביחס להזדמנויות והסיכונים שהתכנית מגלמת.