סקר TGI: עליה בחשיפה לעיתון "בשבע"

שיעור החשיפה לעיתון במחצית השניה של 2019 עמד על 7 אחוזים, זאת לעומת 6.4 אחוז במחצית הראשונה של השנה.

ערוץ 7 , ד' בשבט תש"פ | עודכן: 17:46

בשבע
בשבע
צילום: בשבע

העיתון "בשבע" ממשיך לשמור על מקומו כעיתון השלישי בחשיפה בסופי השבוע, לאחר העיתונים "ישראל היום" ו"ידיעות אחרונות", כך עולה מסקר TGI שמתפרסם הבוקר (חמישי).

על פי הסקר, החשיפה לעיתון במחצית השניה של 2019 עמדה על 7 אחוזים, זאת לעומת 6.4 אחוזים במחצית הראשונה של השנה.

"כעיתון מוביל, חשוב לנו להגיע לכלל הציבור הדתי בישראל, בזכות נבחרת כותבים איכותית ומגוונת, ברוך ה' אנו מצליחים לעמוד ביעד זה", מסר העורך, עמנואל שילה.

דודו סעדה, יו"ר בשבע, הוסיף, "כשראיתי שבסקר אנו עומדים על שבעה אחוזים היה קשה שלא לחשוב על הסמנטיקה המעניינת שעיתון בשבע, נחשף בדיוק ל-7 אחוז מהאוכלוסיה, חשוב לי להודות לעובדי בשבע שעושים ימים כלילות על מנת להביא לציבור שלנו את הקול השפוי של התקשורת תוך שימת דגש על איכות ואמינות מקסימלית".

עוד עולה מהסקר כי במהלך השנה האחרונה (2019) חלה עלייה בשיעור קריאת העיתונים היומיים ביום חול מ- 44.3 אחוזים ב-2018 ל- 46.5 אחוזים ב-2019.

עלייה נרשמה גם בשיעורי קריאת העיתונים בסופי השבוע. 52 אחוזים בממוצע בשנת 2019 לעומת 49.2 אחוזים בממוצע במהלך שנת 2018.

שיעור ההאזנה לרדיו נותר יציב ברמה של 65.7% ביום חול ממוצע (בינואר – דצמבר 2019) לעומת 65.8% בשנת 2018