טועמים עולם
טועמים עולםצילום: אייל קרן

כ-40 יקבים מרחבי העולם ישתתפו בפסטיבל 'טועמים עולם' שיתקיים ביום שלישי ה-4 בפברואר 2020 בטראסק נמל תל אביב.

למעלה מ-30 יינות חדשים מחו"ל יושקו באירוע. היינות הכשרים מגיעים ממגוון יקבים ידועים מצרפת, איטליה, ספרד, פורטוגל, ארה"ב, קנדה וניו-זילנד, חלקם בפעם הראשונה בישראל.

השנה יגיעו מספר ייננים מהעולם, שזהו ביקורם הראשון בישראל, המייצרים בדרך כלל יינות לא כשרים אך הבינו את האפשרויות הגלומות בשוק היין הכשר וייצרו במיוחד לקהל היהודי והישראלי ליין של יינות כשרים.

הייננים יפגשו עם מבקרי הפסטיבל, יעניקו טעימות מהיינות ויסבירו על היינות הכשרים המיוצרים על ידם.

באי הפסטיבל יטעמו ללא הגבלה את מאות היינות וייפגשו עם הייננים והנציגים של היקבים על מנת לשמוע ולקבל הסבר אישי ומלומד על היין הנטעם ותהליך ייצורו.

שלומי צור מבעלי צור עולם של היין אמר "אנו שמחים ומתרגשים לקראת הפסטיבל השנתי. אנו רואים עלייה מתמדת מידי שנה הן בייצור היין הכשר והן בצריכתו ברחבי העולם. השנה היא שנת שיא במספר היקבים המפתחים ליין יינות ומוצרים כשרים. הצלחנו השנה להביא לפסטיבל ייננים ובעלי יקבים מובילים מצרפת, פורטוגל, ספרד, ארה"ב קנדה וניו זילנד שזהו ביקורם הראשון בישראל המאמינים ביין הכשר ובישראל. אני מזמין את כל חובבי היין בישראל להגיע וליהנות מערב מיוחד, מלא בטעמים וריחות".

האירוע ילווה במנות איכותיות ממסעדות כגון WINE&MEAT (הרצליה) וסקיילין (ירושלים).

עלות כניסה: 300 ₪ ליחיד, 500 ₪ לזוג.

`צור עולם של יין` הינה חברה ליבוא ויצוא יינות ומשקאות אלכוהוליים כשרים, לישראל וממנה מכ-40 יקבים בארץ ובעולם (ביניהם מצרפת, קליפורניה, איטליה, ספרד, פורטוגל, ארגנטינה, קנדה, ניו זילנד ועוד).

היינות המגוונים הן מבחינת זני הענבים מהם מופקים היינות, מקום ייצורם ותנאי ייצור הענבים והן מבחינת תהליך ייצור היין. נכון לשנת 2020 משווקים בחברת צור עולם של יין כ-200 סוגים שונים של יינות, ביניהם יינות רבים אשר זכו במדליות בינלאומיות ויינות של היקבים הנחשבים והיוקרתיים בעולם, שעברו תהליך הכשר מיוחד. בנוסף, משווקת החברה ליקרים ומשקאות אלכוהוליים ממיטב היצרנים בארץ ובחו״ל.

לאתר פסטיבל היין