סטול מול חולון הערב
סטול מול חולון הערבצילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה

אחרי שהסתבכה עוד יותר בתחתית טבלת ליגת העל בכדורסל, מכבי אשדוד הוכיחה הערב (מוצאי שבת), כי אסור להספיד אותה כל כך מוקדם וכאשר היא רוצה היא יכולה לנצח כל קבוצה.

ההפסד במחזור שעבר ליריבתה בתחתית, הפועל אילת, הביא את אשדוד להתרחק מרחק של 4 ניצחונות מהקו האדום וחוף מבטחים והערב עלתה זו נחושה יותר, רעבה יותר ובעיקר הגנתית יותר.

אמנם זו הופיעה שוב בסגל חסר וגם ההתקפה לא הייתה מי יודע מה כשקלעה רק 12 נקודות ב-10 דקות של משחק, אך הגנת ברזל שלה בייחוד ברבע השלישי היא שעשתה את ההבדל מהפסד נוסף לניצחון שלישי העונה.

מי שעשו באשדוד את העבודה היו צמד שחקניה הוותיקים - פול סטול וליאור אליהו, כאשר אלה קלעו 21 ו-20 נקודות בהתאמה.

חולון, שתקעה יתד במקום הרביעי לאחר ניצחון על נס ציונה היריבה הישירה על הכרטיס האחרון שמקנה יתרון בייתיות בשלב הפלייאוף, סופגת הפסד חוץ שני ברציפות בכל המסגרות ומאבדת זמנית את המקום הרביעי, כל זאת רגע לפני המשחק האחרון במסגרת ליגת האלופות של פיב"א מול ליאטקאבליס שיכריע את גורלה האירופי העונה.

אשדוד שגברה על חולון במפגש האחרון ביניהן באולמה הביתי אחרי שעמדה על ניצחון בודד מ-12 משחקי בית מולם, עושה זאת פעם שניה ברציפות, הפעם עם 69:82, ומעבירה מסר שעוד מוקדם להכתיר אותה ליורדת הבטוחה וכי היא לא תרים ידיים עד שתיגמר העונה.