ארכיון
ארכיוןצילום: REUTERS/ Amir Cohen

האם משדרות שבתה התינוקת נפצעה לאחר שנפלו יחד בריצה לממ"ד בלילה שבין יום חמישי לשישי האחרונים, סיפרה הבוקר (ראשון) בראיון לרשת ב', על האירוע.

"האזעקה תפסה אותנו בבית כשכולנו, כל המשפחה, ישנים", ציינה האם והסבירה כי התינוקת היא בתם השלישית וכי מדובר בשינוי מהתרגולת הרגילה של הריצה לממ"ד בה היו מתורגלים, כאשר כל אחד מבני הזוג היה לוקח אתו לממ"ד את אחד משני הילדים.

"זה בית של שתי קומות, הממ"ד נמצא בקומה תחתונה ויש לנו שבע שניות להגיע לשם. הרמתי את התינוקת וניסיתי להעיר את הבכור שלקח לו כמה שניות להתעורר ואז התחלנו לרוץ וממש לקראת סוף המדרגות החלקתי", ציינה האם.

לדבריה, "הילדה היתה בידיים שלי, נפלנו יחד, היא לא נפלה לי מהידיים או נשמטה או משהו כזה. היא היתה בידיים שלי וקיבלנו ביחד מכה בראש בצד מהמדרגה. קיבלתי מכה ממש חזקה ולא קלטתי באותו רגע שגם הילדה בעצם נפגעה".

"תפסתי אותה. ואז בעצם התרוממנו, הילדה בכתה, הנחתי אותה רגע בעגלה כי הייתי ממש מסוחררת, ואז פתאום אני קולטת שהילדה קיבלה מכה בראש כמוני והיא בכתה גם, אז ישר אמרתי לבעלי תזמין אמבולנס, גם אני קיבלתי מכה חזקה וישר התנפחה לי גולה אבל היה לי חשוב שיבדקו את הילדה", הסבירה האם.

"האמבולנס הגיעו תוך מספר דקות קצר והחליטו שצריך להתפנות לבית חולים לבדוק אותה בדיקות יותר מעמיקות לראות שהכל בסדר, והילדים שלי ממש לקחו את זה קשה, נבהלו והיו מודאגים. הם ראו את כל המחזה, ראו את אמא שלהם בוכה ואת הילדה בוכה ושאנחנו מתפנים באמבולנס", הוסיפה.

בשלב זה נפרדו בני המשפחה, "אני נסעתי לבד, בעלי נשאר עם הילדים בשביל להרגיע אותם. הגענו לחדר טראומה התחילו לבדוק אותה שם, ילדה בת שלושה שבועות, שמו לה את המחט של העירוי. תמונות שאני לא אשכח אותם בחיים גם כשהיא תהיה גדולה. עשו לה CT ראש אמרו שיש שבר בגולגולת עם חשש לדימום קטן והעבירו אותו לטיפול נמרץ למעקב לראות מה קורה בשעה הקריטית לראות שהיא מגיבה, ערנית ואוכלת. בשעה הזאת היא היתה בסדר גמור, אז החליטו להעביר אותנו להשגחה במחלקה. בשישי בבוקר עשו CT חוזר לראות שאין חס וחלילה דימום שגדל והכל היה בסדר ברוך ה'".

על השפעת ירי הרקטות על הילדים הגדולים יותר, הבן בן ה-6 והבת בת ה-4 ציינה האם, "הם לא מכירים מציאות אחרת. הילדים שלי טראומטיים, שני הילדים מטופלים בחוסן, הבכור מפחד להיות לבד, מפחד מחושך, לפעמים הוא אומר לי 'אמא בואי נישן בממ"ד היום'. והאמצעית מאוד רגישה, ישר בוכה, כולה רועדת, מתעוררת מתוך שינה ומבקשת לישון אתי".