הזמר והיוצר נפתלי כלפה, נשוי לתמר ואב לשישה ילדים, גדל בקנדה, עלה ארצה וכיום מתגורר עם משפחתו במעלה אדומים. על אף היותו איש עסקים, אל המוסיקה היהודית הוא מחובר בכל נימי נפשו כבר מילדות, עת היה שר בבית הכנסת, במקהלת בית הספר או בחיק המשפחה. "אמא שלי הייתה מוסיקלית מאוד", הוא מגלה. "תמיד אהבתי מוסיקה שחודרת לנשמה, באופן שמילים לא מצליחות".

את השיר הראשון הלחין נפתלי לפני למעלה מעשור. שיר הוביל לשיר נוסף, עד שהצטברו אצלו מקבץ נאה של לחנים. השותפים הטבעיים להפיק את השירים, היו ההשראה המוסיקלית שלו - האחים פיאמנטה; יוסי ז"ל ואבי יבל"א. התוצאה הייתה אלבום בכורה משובח שזכה להצלחה רבה בעולם המוסיקה. עם עלייתו ארצה, בהכוונת חברים טובים, עבר לעבוד עם המפיק המוסיקלי הירושלמי עמית גולן. מאז, הספיק להוציא נפתלי שני אלבומים נוספים; אלבום כפול 'הפרויקט של נפתלי כלפה' ו'תפילת השלווה'.

במהלך השנים שחלפו מאז הוצאת האלבום הקודם, מבלה כלפה את זמנו באולפני ההקלטות ועמל על הקלטת אלבום רביעי וחדש. הפעם צפויים להתארח בו מוסיקאים נחשבים, כמו: חברו הטוב ר' שלמה כ"ץ, גד אלבז, בני פרידמן ואיציק דדיה.

'אמן' - להיט קצבי ואופטימי, הוא הסינגל הראשון שרואה אור כעת לקראת האלבום החדש. המילים לקוחות מתוך ההבדלה למוצאי שבת, אך מדובר בתפילה שמתאימה לכל ימות השבוע. "כל דקה ביום מתאימה כדי לפנות לקב"ה ולבקש ממנו ברכה והצלחה", מדגיש נפתלי. את השיר הוא הלחין לאחר שישב עם המשפחה במוצאי שבת ועשה הבדלה. בשיר, משתתפת מקהלה של ילדים, המעניקה לו נופך משפחתי במיוחד.