ליאון עם החניכים
ליאון עם החניכיםצילום: ג'קי לוי

סניף חדש של תנועת בני עקיבא נחנך השבוע במעמד ראש העיר ירושלים משה ליאון, רב העיר אריה שטרן, מנהל אגף הקצאות במפעל הפיס קובי בנבניסטי וסגנית ראש העיר חגית משה.

הסניף החדש נבנה בעלות של כארבעה מיליון שקלים, לאחר השקעה מאומצת של עיריית ירושלים ומפעל הפיס.

כיום ישנם עוד חמישה סניפים של בני עקיבא ברחבי ירושלים שנמצאים בהליך בינוי, לאחר שעיריית ירושלים שמה לה למטרה לחזק את כל תנועות הנוער בעיר בשנים הקרובות, בעזרת מפעל הפיס.

ראש העיר ליאון אמר ''זהו יום חג עבורכם חניכים והורים יקרים, אני שמח שאנו כאן כולנו היום זוכים לחנוך את הבית החדש, הנוסף, שלכם בשכונה. אני מאחל לכם שתגדלו להאדיר את תפארתה של ירושלים בדיוק כמו הוריכם. יישר כח".

מנהל אגף הקצאות במפעל הפיס קובי בנבניסטי אמר באירוע: ''מועדון הפיס לנוער החדש בשכונה יהווה עוגן עבור כלל האוכלוסיות ויפעל גם למען רווחתם של האזרחים הוותיקים בשכונה, למען נוער בסיכון ואנשים עם מוגבלויות. מפעל הפיס השקיע משאבים רבים בפרויקט על מנת לייצר מועדון גדול ורב תכליתי הכולל 5 חדרי הפעלה לרווחת המשתמשים בו. אני מודה לראש עיריית ירושלים, מר משה ליאון, על שיתוף הפעולה ההדוק עם מפעל הפיס. יחד, נמשיך להשקיע משאבים רבים בעיר לטובת הרשות המקומית ותושביה''.

סגנית ראש העיר, חגית משה :''בירושלים יש מקום לכולם. עיריית ירושלים דואגת לחינוך של כל תושביה ובניהם גם החינוך הבלתי פורמלי. חנוכת סניף בני עקיבא נעשתה כחלק מהעבודה יסודית כדי לתת מענה לכל סוגי האוכלוסיות בבירה. חניכי בני עקיבא הם דוגמא למופת מסירות וערכיות. אני בטוחה כי הסניף הזה יהיה עוד מגדלור לכל העיר. עלה נעלה".

מחזיק תיק תנועות נוער, יונתן יוסף, אמר "שמח להוביל כמחזיק תיק תנועות נוער השקעה בסניפי תנועות הנוער בכל העיר ובפרט בסניף בני עקיבא בשכונת בקעה ממנו יצאו טובי בניה של ירושלים".

צילם: ג'קי לוי