תכנון ועיצוב פנים
תכנון ועיצוב פניםצילום: הילה עידו

אחד השלבים הראשונים עבור עסק מתפתח וגדל הוא קניית משרד או השכרה שיהווה את מרכז לעסק שלנו.

משרד מאפשר לנו סביבה נעימה ומקצועית עבור העובדים, ומאפשר לנו לנהל את עסקינו בצורה נוחה מול לקוחות וספקים. בחירת מיקום למשרד תלויה רבות באופי העסק, ולכן חשוב לבצע הערכה של צרכי החברה, לפני שמחפשים משרד מתאים.

אחד הפרמטרים המובילים בתחום מיקום המשרדים הוא ללא ספק הקִרבה הפיזית לצרכנים הוא ולכן מיקום אידיאלי תמיד ימצא בקרבת מרכז העיר, שבו יש תנועה גדולה של אנשים מתוך העיר ומהסביבה. קִרבה של עסק לשוק הצרכנים יוצרת חשיפה לקהל הצרכנים הרלוונטי, הופכת אותו לנגיש וזמין וכך מגדיל רווחים באופן ניכר. רק חלק קטן מהעסקים שאופי עבודתם הוא רחוק מהלקוחות שלהם ורוב התעבורה העסקית היא אינטרנטית, יכולים להפעיל עסק ב"שלט רחוק". עסקים כאלו לא נצרכים להשכיר משרד דווקא במרכז, ויכולים למקם את המשרדים שלהם גם בצפון או בדרום.

מיקום המשרד חשוב מאוד לעסקים

רוב בעלי העסקים שמשכירים משרדים, מעדיפים לשכור משרדים בגוש דן שהוא עורק תחבורה ראשי ומהווה מרכז פעילות עסקי. משרדים הממוקמים במרכזי הערים זוכים לזמינות גבוהה של תחבורה ציבורית וזה מהווה יתרון גדול: נגישות טובה ונוחה לרוב העמיתים העסקיים, העובדים היזמים והלקוחות הפוטנציאליים.

אלפי בעלי עסקים הבינו את זה ולכן הביקוש עלה פלאים וכל הענף הספציפי הזה חווה בשנים האחרונות זינוק במחירים, וזה עלול לעלות למעוניינים במשרד להשכרה לא מעט כסף, וזה דבר שבעל עסק צריך לשקול במיוחד אם החברה עדיין בשלבי התפתחות ואינה יציבה כלכלית עדיין.

מה נכון לעשות עבור החברה שלי?

ראשית, חשוב לבצע לפני קבלת ההחלטה הגדרה ראשונית של צרכי ומטרות החברה. הגדרה מדויקת תעזור לנו להבין איזה משרד אנחנו צריכים לחפש מבחינת מיקום גיאוגרפי, נגישות לתחבורה גודל, עיצוב, ריהוט ועוד. לאחר שביצענו אפיון כללי של המשרד הדרוש שלנו נתחיל לחפש אחר נכס מסחרי מתאים. כיום בעלי עסקים רבים הבינו את הפוטנציאל הגלום בשכירת משרד בתוך בניין משרדים. הדבר חוסך את כל ההשקעה בחיפוש נכס מתאים כי הכל מרוכז במקום אחד, ניתן בקלות בתוך שעות ספורות להתרשם ממגוון רחב של משרדים בכל הגדלים והעיצובים. הקבלן כבר חשב היטב על המיקום ולרוב הם נמצאים במיקום מעולה מכל הבחינות.

עשרות בעלי עסקים כבר זוכים לשבת בלב אזור המרכז וליהנות משלל היתרונות של בניין לב העיר בבני ברק מוזמנים להצטרף להצלחה