החדש של אומגה
החדש של אומגהצילום: יח"צ חו"ל

השעון החדש ספידמסטר Ed White קרוי על שמו של האסטרונאוט האמריקאי אד וייט, שביצע את הליכת החלל הראשונה בהיסטוריה של ארצות הברית, כשהוא עונד שעון ספידמסטר בעל קליבר 321.

המותג אומגה, בעל מורשת ללא תחרות בחקר החלל עוד משנת 1968. סדרת שעוני Speedmaster כבר זכתה להצלחה רבה בקרב אסטרונאוטים רבים במשימות הגדולות ביותר בהיסטוריה.

שעון אומגה 52990 ש"ח
שעון אומגה 52990 ש"חצילום: יח"צ חו"ל

גולת הכותרת של השעון היא כאמור המנגנון בעל קליבר 321, אותו ניתן לראות מבעד לזכוכית בגב השעון. הקליבר המחודש מגיע עם שדרוגים מודרניים מתבקשים – השעון ממשיך לעבוד לאחר הורדתו במשך 55 שעות לעומת 44 שעות במנגנון המקורי. בנוסף חלקו של המנגנון הינו עשוי מזהב סדנה, הפטנט הייחודי של אומגה, המאפשר לזהב להישמר לאורך מאות שנים ללא שינוי כלשהו.

מנגנון מרשים
מנגנון מרשיםצילום: יח"צ חו"ל

השעון בקוטר 39.7 מ"מ עשוי מפלדת אל חלד, עם לוח מחוגים בצבע שחור קרמי השומר על עמידות השעון לאורך זמן. מחוגי השעון, כמו גם האינדקסים המראים את השעה, מצופים סופר לומינובה המאפשרת ראייה טובה ביותר בשעות החשיכה. זכוכית השעון הינה מספיר קריסטל, עמידה בפני שריטות, עם טיפול אנטי רפלקטיבי בשני הצדדים להגנה על השעון מנזק.

השעון החדש של אומגה מתאפיין בסגנון קלאסי עם נגיעה מודרנית, שעון גברי, מרשים ויוקרתי, המדגיש את יופיו האמתי של המפגש בין המודרני להיסטורי.

מחיר לצרכן: 52,990 ₪