השר אקוניס: "נטענו בשומרון שורש שלא יינתק לעולם"יצחק מלמד

שר העבודה והרווחה אופיר אקוניס (הליכוד) ביקר היום (ב׳) יחד עם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן בישוב הר ברכה שבשומרון.

השר חנך בישוב רחוב חדש על שמו של הרב איתמר בן גל הי"ד שנרצח בפיגוע דקירה בצומת אריאל לפני שנתיים בדיוק.

בטקס חנוכת הרחוב נכחו גם יוני הישראלי יו"ר מזכירות הר ברכה, הרבנית ענבל מלמד, בני משפחתו של הרב בן גל, אלמנתו מרים וכן הוריו של הרב איתמר בן גל: הרב דניאל ושושנה בן גל והוריה של מרים בן גל - הרב שלומי ואביטל בדש.

שר העבודה והרווחה אופיר אקוניס אמר במקום, "ארץ ישראל בשלמותה שלנו, אנחנו נמשיך לבנות בה ולפתח אותה ולטעת בה תמיד. כפי שכבר אמרתי בעבר, הר ברכה תהפך לעיר ואם בישראל, ולעולם לא תקום מדינה פלסטינית".

ראש המועצה דגן אמר בטקס, "יהי רצון שכפי שאנו חונכים את הרחוב הזה על שם איתמר בן גל הי"ד, כך נזכה בשנה שנתיים הקרובות לחנוך כאן שכונה של 800 יחידות דיור לזכרו אנחנו מתחזקים ממרים היקרה, ומכל משפחת בן גל ובדש, ומהר ברכה, ובעזרת השם אנחנו נהפוך את הר ברכה ביחד לעיר ואם בשומרון, ונגיע למיליון תושבים יהודים בשומרון, אנחנו שואבים כוחות מרוחו וגבורתו של הרב איתמר בן גל הי"ד וכל בני המשפחה היקרה, של הישוב המיוחד והמקסים הזה הר ברכה, בזמן כזה ומתוך רוב תושבים ורוב בניין נגיע לריבונות. אנחנו מצפים לריבונות כבר עכשיו עוד לפני הבחירות".

אביו של הרב איתמר בן גל אמר, "הנחמה היחידה שלנו, היא בניין הארץ ולבנות את הר ברכה" אביו ביקש לחזק את הישוב ואת המועצה האזורית שומרון, את וועד הישוב ואת ראש המועצה על פועלם למען בניית הישוב הר ברכה".