העיתונאים שרים עם נתניהו: שבחי ירושליםמתוך חשבון הטוויטר של ינון מגל

העיתונאי אראל סג"ל הושעה הערב (חמישי) מתאגיד השידור כאן עד לבירור העניין וזאת בשל סרטון "ביבי והשופרות", כך דיווח לראשונה העיתונאי נתי טוקר מ-TheMarker

סגל הושעה מהתאגיד עד לקיום בירור איתו שייערך ביום שני.

מחטיבת החדשות בתאגיד נמסר: "הסרטון מהווה לכאורה עבירה על כללי האתיקה של התאגיד, שאוסרים על השתתפות בתעמולת בחירות. סג״ל הושעה עד לבירור העניין".

ראש הממשלה נתניהו אמר בכנס הליכוד באור יהודה "אראל סגל שניגן איתי את 'שבחי ירושלים' הושעה מהתאגיד - איזו בושה. בתאגיד הם אף פעם לא אומרים שיש להם אהדה לשמאל. איזו בדיחה. בושה. אני יודע שאתם כמוני משבחים את ירושלים".

ממפלגת ימינה נמסר "הזוי. שנים שלהקה תקשורתית חד מימדית אומרת את אותם מסרים, מחבקת ומלטפת את מי שיקר לה ואת מי שחפצים ביקרו והכל גלוי וידוע. וכלום. לא השעיות, לא נזיפות ולא ביקורות. עיתונאי ימני שר ׳שבחי ירושלים׳ עם ראש הממשלה - מושעה מיידית מעבודתו. בושה".

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, כתב בחשבון הטוויטר שלו, "‏השעיית אראל סגל היא טעות, מהותית וטקטית, של התאגיד. אם הנימוק הוא 'תעמולת בחירות' אני יכול לחשוב על עוד כמה שם שעושים אותה יום יום, לא בסרטון מוזיקלי בחשבון הטוויטר בפרטי, אלא בפרוזה מעל התדר הציבורי".