העיתונאים שרים עם נתניהו: שבחי ירושליםמתוך חשבון הטוויטר של ינון מגל

ביקורת חריפה נרשמה אמש (חמישי) ברשתות החברתיות בעקבות השעיית אראל סג''ל מתאגיד השידור הציבורי ''כאן''.

סג''ל הושעה מעבודתו בתאגיד לאחר שהצטלם עם ראש הממשלה נתניהו כשהוא שר ומנגן ''שבחי ירושלים'' עם חבריו ינון מגל ושמעון ריקלין.

ראש הממשלה נתניהו אמר בכנס הליכוד באור יהודה "אראל סגל שניגן איתי את 'שבחי ירושלים' הושעה מהתאגיד - איזו בושה. בתאגיד הם אף פעם לא אומרים שיש להם אהדה לשמאל. איזו בדיחה. בושה. אני יודע שאתם כמוני משבחים את ירושלים".

איש התקשורת ינון מגל הגיב בציניות: ''שלי יחימוביץ בתאגיד זו לא תעמולת בחירות, גם רזי ברקאי בגלצ לא, גם הפתיח היומי של רינו ומוטי גילת ודרוקר ויעל דן וברוך קרא וקרן נויבך ואריה גולן וברק רביד ואברמוביץ וערד ניר ואמו וטיזי מלצר. עוד בירה בבקשה לכולם, קובלנץ משלם''.

העיתונאי אבישי בן חיים מחדשות 13 תקף: ''השעיית אראל סגל מבהירה שוב - הבחירות הללו הן מערכה היסטורית, חברתית יותר מפוליטית, סביב ניסיון האליטה לדכא את הזכות לשותפות מלאה ושוויונית במשחק הדמוקרטי התוסס, לא רק מישראל השנייה במובן הצר, אלא מהמחנה הלאומי-מסורתי כולו. המחנה הלאומי-מסורתי כולו מועמד להשעייה. על זה הבחירות''.

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ': ''שנים שחלקים גדולים מאוד בתקשורת הישראלית, גם ואולי בעיקר בזו הציבורית, בקמפיין מלא מלא נגד הימין ובעד השמאל, לא מחוץ לשעות העבודה בטוויטר הפרטי אלא מהמקפצה בעזרת המקרופון הציבורי, ואז עיתונאי אחד בציוץ פרטי מנגן ושר עם ראש הממשלה והוא מושעה מתפקידו. צביעות מקוממת שאין גדולה ממנה''.

ממפלגת ימינה נמסר "הזוי. שנים שלהקה תקשורתית חד מימדית אומרת את אותם מסרים, מחבקת ומלטפת את מי שיקר לה ואת מי שחפצים ביקרו והכל גלוי וידוע. וכלום. לא השעיות, לא נזיפות ולא ביקורות. עיתונאי ימני שר ׳שבחי ירושלים׳ עם ראש הממשלה - מושעה מיידית מעבודתו. בושה".

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, כתב בחשבון הטוויטר שלו, "‏השעיית אראל סגל היא טעות, מהותית וטקטית, של התאגיד. אם הנימוק הוא 'תעמולת בחירות' אני יכול לחשוב על עוד כמה שם שעושים אותה יום יום, לא בסרטון מוזיקלי בחשבון הטוויטר בפרטי, אלא בפרוזה מעל התדר הציבורי".