עידן עמדי בסרטון למען השבת השבויים

הזמר, היוצר והשחקן, עידן עמדי, מפרסם היום (ראשון) סרטון מיוחד בו הוא קורא לציבור הישראלי להפסיק לשתוק אל מול חוסר העשייה של הממשלה בהשבתם מידי חמאס של סמ״ר אורון שאול, אברה מנגיסטו וסגן הדר גולדין.

עמדי מצטרף לקמפיין המשותף של המשפחות לו שותפים גם אמנים נוספים, נציגים מכל קשת החברה הישראלית, נציגי משפחות שכולות, אנשי עסקים בולטים מהמגזר הפרטי ונציגי פורום המילואימניקים.

בסרטון שהועלה לדפים של עמדי ברשתות החברתיות הוא אומר, "עסקת השבויים והנעדרים עם חמאס למעשה כבר יצאה לפועל. בכל חודש נכנסים לעזה עשרות מיליוני דולרים במזומן, ועוד מאות מיליונים בסחורות כמו מלט, צמיגים, דשן חקלאי וציוד רפואי. מאז 2015 נכנסו לישראל יותר מ-80 אלף עזתים לקבלת טיפול רפואי, בזמן שאברה מנגיסטו עדיין מחכה לתרופות שלו. בתמורה לכך ישראל מקבלת טילים ובלוני נפץ".

עמדי מוסיף בסוף הסרטון, "אני לא פוליטיקאי ואני לא יודע האם יש פתרון לעזה. אבל, אני יודע שמגיעות לנו כמה תשובות. למה אנחנו ממשיכים לסייע בלי להחזיר את הבנים. הפסקנו לשתוק".

שיאו של הקמפיין שעלה בחמישי האחרון במרחב הציבורי יהיה בעצרת המונים שתתקיים באמפי בבאר שבע ב-26 בפברואר, 5 ימים לפני פתיחת הקלפיות. בעצרת יופיעו לצד עמדי גם קרן פלס, יובל דיין, נתן גושן וישי ריבו.