בדיקת דם לקורונה
בדיקת דם לקורונהiStock

הזמר סגיב כהן, היה בין עשרות הישראלים שהגיעו הלילה (שני) מתאילנד ונאלצו להיכנס לבידוד עם נחיתתם למשך שבועיים, מחשש שלקה בנגיף הקורונה.

רעייתו, שקיבלה את ההודעה כי עליה להכין לו חדר בו ישהה בבידוד, סיפרה לאתר מאקו, "יש לסגיב יחידת דיור בכפר הים, כך שסידרתי והכנתי לו אותה כדי שיוכל לשהות בה. יש לו שם הכל, אוכל ושתייה, ואמא שלו גם שלחה לו מרק תימני. הוא נסע לשם ישירות משדה התעופה, עשינו שיחת וידאו והכל בסדר".

האשה, שרון, שהיא גם האמרגנית של הזמר מתחה ביקורת חריפה על התנהלות משרד הבריאות. "כשסגיב היה בשדה התעופה בתאילנד בדקו לו חום והעלו אותו עם מסכה למטוס, אני הגדלתי ראש והתקשרתי לשדה התעופה ומשם הפנו אותי למשרד הבריאות שאמרו שייתנו הנחיות מסודרות לכל הבאים מתאילנד. בסופו של דבר סגיב והאנשים נחתו בארץ ולא היה שם כלום. אנשים פשוט עלו לרכבת ויכול להיות שהם נשאים, אז אני לא מבינה פה משהו - או שהתקשורת מחרטטת ומכניסה לבהלה, או שמשרד הבריאות לא מאורגן ולא טיפל בנוסעים שנחתו".

סגיב כהן עצמו אמר, "יצרו בהלה בתקשורת לכל הבאים מתאילנד ושלחו לנו הודעה שונה לחלוטין ממה שנאמר בחדשות. מה שמוזר הוא שאם הייתי מגיע לפני יומיים, אז לא הייתה שום הנחיה, הייתי מחבק את הילדים שלי וחוזר למציאות בצורה רגילה, אבל שוב, חשוב לי לציין שאני מכבד את החלטת משרד הבריאות ונשמע לכל ההנחיות".

עד כה בוטלו חמש הופעות של הזמר ואף חגיגת יום הולדתו ה-44 שתוכננה לימים הקרובים נדחתה.