נווה צוף
נווה צוףצילום: שחר כהן

על רקע הצהרתו של נשיא ארה"ב טראמפ להחיל ריבונות יהודית בשטחי יו"ש, כחלק מתוכנית המאה, מדווחים בישוב נווה צוף על מכירה של אחד עשר בתים בפרויקט החדש 'ח.ל.פ נופי החורש'.

הפרויקט ממוקם בשכונה הצעירה וכולל בתים דו משפחתיים צמודי קרקע במפרט גבוה ביזמות החברה לפיתוח מטה בנימין.

הישוב נוה צוף הינו חלק מהמועצה האזורית מטה בנימין ומתגוררות בו כיום 270 משפחות הטרוגניות בהשקפתן וברמתן הדתית. מיקומו של הישוב על כביש חוצה בנימין, מאפשר לתושביו להגיע לישוב תוך 45 דקות מירושלים, 45 דקות מתל אביב ו 20 דקות ממודיעין. התושבים חרטו על דגלם את נושא הקהילתיות המתבטאת באירועי תרבות רבים, בעזרה הדדית נרחבת ובתחושה כללית של "משפחה אחת גדולה".

למתגוררים בנוה צוף אין כמעט צורך לצאת מתחומי הישוב שכן במקום קיימת מערכת חינוך ענפה לרבות מעון, גני ילדים, בית ספר יסודי, אולפנה למוסיקה ומחול ומכינה קדם צבאית. כמו כן הוקמו בעבר מועדון נוער, מועדון ותיקים, מתנ”סית ואולם שמחות גדול. לרווחת התושבים יש גם סניף דואר, סניף של יד שרה, מכולת, קופת חולים, טיפת חלב, בריכת שחיה ומתקני שעשועים רבים.

"אחד הדברים המאפיינים את הישוב ומראים על הצלחתו", מספר מזכיר הישוב מיקי בן נון, "זה מספר ילידי המקום שמחליטים לבנות את ביתם בנוה צוף. דור שני, שלישי ואפילו רביעי הם לא מחזה נדיר ביישובנו. הישוב אידיאלי למשפחות צעירות המחפשות היכן להשתקע ורוצות איכות חיים לצד קהילה".

הישוב ממוקם בלב חורש טבעי ומשכך החיבור של תושביו לטבע הוא חזק מאוד. האפשרות לבנות בו בית צמוד קרקע עם מרחבים גדולים עשויה לקסום למי שמעוניין לקבוע את ביתו במקום דומה ולשם כך כדאי להכיר את מיזם 'ח.ל.פ נופי החורש' בנוה צוף.

החברה מציעה בתים גדולים ומרווחים מאוד, בבנייה איכותית עם מפרט טכני עשיר. בחברה מציינים כי הם לא מתפשרים על איכות הבניה ולטובתם חוות דעת חיוביות ממשפחות שבנו בעזרתם את בתיהם. במיזם 'ח.ל.פ נופי החורש' בנוה צוף נבנים בימים אלו בתים צמודי קרקע דו משפחתיים במגוון גדלים.

הדמיה
הדמיהצילום: 3D הדמיה ורה לוין ושפנר אנדרי

מנכ"ל החברה לפיתוח מטה בנימין, אלדד בן זמרה, אמר, "אנו שמחים ומודים על האמון שהציבור נותן בנו פעם אחר פעם. פרויקט 'ח.ל.פ נופי החורש' בנוה צוף הוא הוכחה לכך שהחיים ביהודה ושומרון ממשיכים להתפתח עם או בלי טראמפ. מזמינים את כל המתלבטים האחרונים להזדרז ולרכוש בתים בשכונה הצעירה של נוה צוף וליהנות מקהילה צעירה ודינמית לצד שירותים מפותחים".

עוד הוסיף "החברה לפיתוח מטה בנימין שמה לה למטרה להביא בשורה חדשה בתחום הבניה למגורים, הן ברמת סטנדרט הבניה והן ברמת השירות". לדבריו, העקרונות המנחים אותם גם בבניה בנוה צוף זו איכות הבניה, הקשבה ללקוח וליוויו משלב קבלת המידע הראשוני ועד לאכלוס הבית. הפרויקט משווק על-ידי חברת ב.הראל שיווק נכסים בע"מ.

עוד הוא מדגיש כי לחברה יש יתרון בכך שהינה חברה יזמית וקבלנית, דבר הנותן לה יכולות ביצוע גבוהות וכן כי "החברה שמה לה למטרה לשמור ולשמר את אמינותה בעיני לקוחותיה מתוך עמידה על שקיפות ואמת. אני משוכנע כי בשורה זו תביא להעלאת המודעות בקרב כלל הגורמים היוזמים והבונים את יו"ש ומתוך כך להעמקת אחיזת הדורות הבאים בארץ".