אביב בכר, אמן, יוצר, מוזיקאי ומשורר, פרסם את הסינגל ''לנוע'' מתוך אלבום הסולו הראשון של בכר שעתיד לצאת השנה.

בשנתיים האחרונות התכנס אביב לאחת מתקופות היצירה המשמעותיות בחייו. בתקופה זו הוא הקליט את אלבום הסולו הראשון שלו, שסינגלים ממנו משתחררים בימים אלה.

השיר מתאר לראשונה את תנועת הנפש של אביב בעקבות היציאה לדרך עצמאית מאז הפרידה המוסיקלית מהדס. המילים מביעות את הכמיהה לחיים של חיבור ואנושיות בעידן המודרני ואת הצורך של האדם להיות תמיד במצב של התחדשות ותנועה.

שני האלבומים המצליחים שיצר אביב יחד עם הדס קליינמן שותפתו לדואו ׳הדס קליינמן ואביב בכר׳, כללו להיטים כמו: ״בימים שיעברו עלינו״, "סירת מפרש״, ״את מים״ ועוד.

"השיר הזה נכתב בתום ימים לא פשוטים שעברתי, לכתוב שירים זו אולי הדרך הטובה ביותר לספר לעולם מה באמת עובר עליך. 'תמיד צריך לנוע' אני משנן וחוזר על המשפט הזה כמה פעמים ביום, כדי להזכיר לעצמי ולאחרים שהכל יכול להתהפך לטובה, רק צריך להמשיך, להתקדם. להמשיך לנוע. השיר הזה קרוב מאוד לליבי ובהתרגשות גדולה הוא יוצא לאוויר העולם, אני מקווה שהוא יתן כוח לאחרים כמו שהוא נתן לי", אמר אביב.

הסינגל יוצא לאור מלווה בקליפ שביימו אביב בכר ושרה פלוט, בעבודה משותפת עם האנימטור לירון אטיה (הפיל הכחול). הסינגל יושק בהופעה שתתקיים ב-27 בפברואר ב'עדנה' ביפו.