פרויקט "אורות בדורות"

בשנים האחרונות שבה ועולה סוגיית "משבר הדיור" ומחירי הנדל"ן הגבוהים. במסגרת המאמצים של המדינה לטפל בבעיות אלה מתוכננות ונבנות עוד ועוד שכונות וערים.

בפרויקט "אורות בדורות" מתכננים הקמת שתי שכונות: אורות לציבור הדתי לאומי ודורות עילית לציבור החרדי.

עו"ד דורון ניר צבי, מומחה בבנייה ביו"ש המלווה את "אורות בדורות" מספר על המיקום, "מדובר ב-200 דונם שנמצאים בלב הקונצנזוס של ההתיישבות ביהודה ושומרון, גוש אריאל, קדומים, קרני שומרון ואלקנה. קרוב למרכז, אתה יוצא עם הטשולנט מבני ברק ואתה מגיע לכאן והוא עדיין חם".

במיזם מתוכננת בנייה רוויה ומשה מונטג, מנהל התכנון של הפרויקט ומומחה לנדל"ן מסביר את היתרונות, "בבנייה רוויה יש הרבה יותר שטחים ציבוריים, ובזכות המסחר והתעסוקה שיש במקומות כאלה, לא צריך לנסוע רחוק. ככל שהאוכלוסייה גדולה יותר אז מרכזי התעסוקה קרובים יותר לשכונות המגורים".

עו"ד ניר צבי מציין כי השטח רשום בטאבו וההזדמנות לקנות אותה בזול היא לפני שתאושר תב"ע (תוכנית בניין עיר) ואז המחירים יעלו והרוכשים יהנו מהרווח של עליית מחיר הקרקע, שלדבריו תהיה לפחות פי שתיים או שלוש ממחיר הרכישה.

מונטג מסביר איך גם שיח הריבונות מוסיף לערך הקרקע, "לוקחים קרקע חקלאית, עובדים עליה קשה והתוצר הסופי הוא קרקע מאושרת לבנייה. הערך של קרקע מאושרת לבנייה בשומרון היום, רק הולך ועולה וככל שאנחנו נתקדם בתכנון ובאישורים. ערך הקרקע יעלה. עכשיו כשאנחנו בזמן שהשומרון קיבל פוקוס מיוחד והנושא המדיני נמצא על סדר היום".

הזדמנות של פעם בחיים כדי לבצע השקעה חכמה וראויה עבור עתיד משפחתך, אנו מזמינים אותך לקבל מידע נוסף על השקעה נבונה אשר צפויה להיחטף בזמן הקרוב.

רוצים לשמוע עוד? השאירו פרטים והצטרפו להצלחה - לחצו כאן >>