עומר ירד 25 ק"ג
עומר ירד 25 ק"גהשביל החדש

הנה ההבדל בין אלו שמצליחים לרדת לאלו שלא מצליחים: האנשים שהצליחו להוריד במשקל ושמרו על התוצאה עשו את השינוי בגורם לעודף המשקל ולא בעודף המשקל עצמו.

ההסבר הוא פשוט: עובדה בדוקה היא של - 99.9% מהאנשים שהם בעודף משקל יש התנהלות תזונתית לא נכונה - "לכל תוצאה יש גורם" למעשה עודף המשקל או קושי בניהול משקל תקין הוא תוצאה של אותה התנהלות לא נכונה שחוזרת על עצמה והפכה להרגל.

אנחנו זיהינו 12 "גורמי השמנה" שהם בעצם 12 סוגי כשלים בהתנהלות התזונתית שהם מהווים כ-99.9% מהסיבות לעודף המשקל.

כל עוד לא פותרים את הכשלים ויוצרים במקומם הרגל התנהלות חדש ונוח, שום דיאטה לא יכולה לעזור וגם לא כוח רצון ולא דיקור, לא מדרסים, מדבקות או גלולת פלא – למעשה כל פתרון שינסה לפתור את עודף המשקל בלי לטפל ב"גורם ההשמנה" רק יגרום לתסכול נוסף.

רק ״שביל״ התנהלותי חדש מייצר תוצאה שנשמרת!

די לדיאטות רעב ולפתרונות קסם שהורסים את הבריאות.השביל החדש

זו הסיבה שאנשים שכל הזמן עושים דיאטות רק עולים ועולים במשקל. שימו לב ״גורם ההשמנה״ של מישהו אחד שונה מגורם ההשמנה של מישהו אחר לכן הפתרון לא יכול להיות אותו פתרון לכולם.

לכן, בניית ״שביל התנהלותי״ חדש אפשרי רק בעבודה אישית שבה קודם כל זיהינו את הגורמים של אותו אדם (מתוך 12 גורמי ההשמנה).

בתהליך נכון ומובנה שבו מחליפים את ההתנהלות הלא נכונה להתנהלות חדשה מייצרים את ה״שביל״ החדש למשקל נכון בלי לחיות בדיאטות ורגשי אשמה בלתי פוסקים. לחברות הדיאטה אין אינטרס להציע פתרון שעובד לאורך זמן.

הן מוכרות לנו פלסטרים ומנסות לכפות פתרון אחד על כולם. כאילו ששיטה אחת או דרך אחת מתאימה לכולם. כל רופא יודע שאפילו במקרים ששני אנשים חולים באותה מחלה אותו טיפול לא יתאים לשניהם. כל אחד יגיב בצורה שונה ולכן צריך להתאים את הטיפול לכל אחד ואחד.

וזו בדיוק הסיבה ששיטת 3 השלבים של השביל החדש להסרת המשקל העודף לתמיד עובדת. אנחנו לוקחים איתנו ביד רק אנשים הרציניים לגבי שינוי בחיים שלהם ועוזרים להם לפתוח דף חדש.

השאירו פרטים ותקבלו סירטון מהפכני שבסיומו תוזמנו לפגישה אישית מקצועית לייעוץ והכוונה חינם.