השקעה חכמה בנדל"ן
השקעה חכמה בנדל"ןistock

השקעות נדל"ן איכותיות נשמעות תמיד כמו עניין לעשירים בלבד ומתברר שהדבר רחוק מהמציאות.

דביר דמרי, מנכ"ל חברת קרתא השקעות אומר כי "עם הכוונה נכונה ומעט הון עצמי - כל אחד יכול להגיע לרווחים נאים תוך שנים ספורות בלבד".

"מדובר בעולם מרתק, ריווחי מאוד, אבל כמו בכל השקעה טובה – יש גם סיכונים. אינני מדבר על עוקצים או דברים מסוג זה, אלא על הפרמטרים לבחינה שעסקה היא טובה, ריווחתי מאוד ורמת התשואה בה משקפת את רמת הסיכון וכמובן כיצד ניתן למזער את רמת הסיכון", מוסיף דמרי.

בשוק מציעים לנו הרבה השקעות מפתות, חלקן איכותיות, חלקן ספקולטיביות. בין ההשקעות יש כאלו הפעילות בארץ ואחרות מעבר לים. יש השקעות בנדל"ן ויש במיזמים אחרים.

דמרי, המכיר לעומק את עולם ההשקעות והמשקיעים, החליט לחשוף את 'עשרת הדברות' המיועדות לכל אדם, לפני שהוא חושב לקפוץ לעולם ההשקעות ולהתקדם בכיוון הזה – כדי לאתר את ההשקעה המתאימה, הנכונה ובעיקר – האיכותית ביותר.

רוצים גם אתם לדעת כיצד לבחון ולבדוק כל השקעה? מעוננים לשמוע על מאחורי הקלעים של עולם ההשקעות בכלל והשקעות הנדל"ן בפרט? ביום ראשון הקרוב....יערוך דברי דמרי, מנכ"ל קרתא השקעות, מפגש און ליין ובו יספק את המידע ואת התשובות לשאלות הקשורות להשקעה שתמיד רציתם לשאול.

מהי תשואה להון ולמה כדאי לנו לדעת אותה? האם יש לנו צורך במינוף פיננסי? מהו פוטנציאל השבחה? על השאלות האלה ועוד, תוכלו לקבל תשובות במפגש המיוחד עם מנכ"ל קרתא.

לקבלת תזכורת לשידור החי וקבלת ההקלטה במייל, מלאו פרטיכם: