גם בלאומיאדה: "העם תומך בריבונות"

פעילי תנועת הריבונות הגיעו ליטול חלק בלאומיאדה באילת. ראשי התנועה הריבונות, יהודית קצובר ונדיה מטר, חילקו לבאי האירוע מאות תיקים ועליהם הכיתוב 'העם תומך בריבונות'.

"באי הלאומיאדה מבטאים את כלל שדרות הציבור הישראלי, תושבי עיר וכפר, עולים וותיקים, צעירים ומבוגרים, והמפגש איתם ממנו עולה ביתר עוז הדרישה לריבונות מעניקה רוח גבית לתנועה כולה ולפעילותה ההסברתית, דווקא בימים אלה של הזדמנות היסטורית להחלת ריבונות", אומרות קצובר ומטר.

בתנועה רואים במפגש הבלתי אמצעי עם הציבור הישראלי נדבך משמעותי ביותר בהטמעת חזון הריבונות ובהסברת חשיבותו לעתידה של מדינת ישראל.

ברוח זו מקפידות קצובר ומטר להגיע לכנסים ואירועים שונים של המחנה הלאומי. "האנשים כאן אוהבי ארץ ישראל בכל ליבם. כולם רוצים להתחבר ולהביע נאמנות לחזון הריבונות", אומרות קצובר ומטר.

לדבריהן, "נתניהו הצליח להעלות על סדר היום הבינלאומי את חזון הריבונות ובמאמץ דיפלומטי חסר תקדים הוביל לצעדים הראשונים למימושו בהסכמתה ששל המעצמה הגדולה בעולם. כעת עלינו לוודא שאכן יבוצעו צעדי הריבונות כצעדים ראשונים לקראת ההמשך, ולמנוע בכל דרך את הקמתה של מדינה זרה בלב ארצנו. על מנת שהדברים יקרו על מחנה הימין להבטיח את ניצחונו בבחירות הקרובות על ידי מאה אחוזי הצבעה".

ח"כ שטרית: השמאל מנסה להמעיט בערכו של הימין ושל נתניהו