אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמןPhoto by Hadas Parush/Flash90

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, תוקף בחזרה את ראש הממשלה, בעקבות הטענות נגדו לפיהן עשה אמש עבירת צנזורה בשידור חי.

כזכור, במהלך ראיון לרינה מצליח בתוכנית "פגוש את העיתונות" חשף ליברמן "ביום רביעי לפני שבועיים ביקרו בקטאר ראש המוסד יחד עם אלוף פיקוד דרום, בשליחות נתניהו, ושניהם התחננו לקטארים להמשיך ולהזרים כסף לחמאס אחרי ה-30 במרץ".

בתגובה טענו גורמים המקורבים לראש הממשלה כי ליברמן נהג בחוסר אחריות וחשף מידע שנאסר לפרסום על ידי הצנזורה מטעמים של ביטחון המדינה.

ליברמן כאמור לא נותר חייב והבוקר פרסם פוסט בפייסבוק בו כתב, "מעולם לא הייתה דמות פוליטית שהדליפה ידיעות ביטחוניות לצרכים פוליטיים יותר מנתניהו".

"ממסמך שטאובר, דרך המצגת במהלך ישיבת הקבינט, תוך כדי מבצע צוק איתן, ועד לביטול בפועל של מדיניות העמימות שהייתה מקובלת מאז קום המדינה", תקף ליברמן.

לדבריו, "במקרה ביקור ראש המוסד בקטאר השימוש בצנזורה הוא שימוש ציני ופוליטי, שנועד להסתיר את הכניעה לטרור והרצון לקנות שקט עד הבחירות, תוך כדי הפקרת ביטחונם של תושבי הדרום לטווח ארוך ואזרחינו וחיילנו הנמצאים בשבי של חמאס. אצל נתניהו הכל פוליטיקה, והביטחון הוא אמצעי לצרכיו האישיים".