שרה שפילמן (44) היא זמרת, יוצרת בעלת תואר שני בפיתוח קול ואם ל6 ילדים. שורשיה המוזיקליים נעוצים עמוק במשפחה של זמרים, חזנים ויוצרים מוכשרים. היא גדלה בשכונה יהודית בלונדון למשפחה מסורתית שהמוזיקה היא חלק בלתי נפרד ממנה. כילדה, ספגה את יסודות המוזיקה הקלאסית בשילוב השראות מעולם הפופ של שנות ה80. זמרות כמו דיינה רוס, קיילי מינוג ווויטני יוסטון, שמשו לה את הבסיס לתחילת דרכה כזמרת.

כשהחלה לימודי פיתוח קול, אמצה שפילמן קו קלאסי בשירה ויצירה. מאז, העמיקה את הידע המוזיקלי, הופיעה כסולנית במקהלות ולמדה רוסית ואיטלקית כדי להגשים את יעודה אז - זמרת אופרה. שפילמן עקרה לאיטליה לטובת לימודי מוזיקה בקונסרבטוריום שם, החלה מהרהרת ביעודה האמיתי כשומרת מצוות.

"הרגשתי צורך לדייק ולחזק את ההשקפה הדתית שלי ללא פשרות. רציתי לקיים מצוות והלכות ממקום אמיתי ונכון ולא ממקום מתפשר. מצד שני, לא רציתי לוותר על השירה והעיסוק במוזיקה. כאן החל תהליך ארוך ומפותל של התמודדות עם קונפליקט "שירת נשים". אומרת שפילמן שהחליטה להמשיך לשיר, להתמקצע כדי לבנות תוכן להופעות נשים בכל העולם.

ומאז שרה לא מפסיקה ללמוד: מאיטליה היא מרחיקה לבוסטון שם סיימה תואר בפיתוח קול. משם עברה לקיימבריג' ולבסוף, בגיל 26, עולה לארץ ומשתלבת כמורה לשירה בתיכון "האקדמיה למוזיקה רובין" בירושלים. אז גם הכירה את בעלה, התחתנה והחלה מופיעה לנשים במסגרת הופעות על במות חשובות באירועים של עריית ירושלים והופעות אינטימיות בחוגי בית. "בעידן טרום הרשתות החברתיות, חוגי הבית פרסמו אותי מפה לאוזן וכך גדל קהל הנשים שהגיעו להופעות שלי, התחברו לסיפור חיי שנשזר בין השירים ועודדו אותי ליצור חומרים מקוריים. מאז, מקדישה שפילמן את זמנה לכתיבת שירים ולחנים בעלי DNA ייחודי שטרם נראה בתחומה.

לפני שנה, פרצה שפילמן לעולם עם כל הידע והכישרון שצברה, ושיגרה את שיר וקליפ מושקע ומלא ההומור "Get out" שזכה ליותר מ30 אלף צפיות ביוטיוב.

כעת היא משחרת סינגל נוסף בדרך לאלבום חדש ומסקרן - "Grateful Day " . מילות השיר מסתכלות בזווית אופטימית וחיובית על שגרת היום, שהופך לשמח ו"ליום להודות עליו". המסר האישי שמבקשת שפילמן להעביר, מתמקד באימון המוח לחשיבה חיובית והודיה לה' על הטוב, גם בדברים הפשוטים.

מילים ולחן: שרה שפילמן | עיבוד: גדי פיינגולד | קליפ מילים: אליעד בן דוד