נבחרי ימינה
נבחרי ימינהPhoto by Tomer Neuberg/FLASH90

עשרות בוגרים מרכזיים של ''בני עקיבא'', ביניהם עובדים בכירים לשעבר בהנהלת התנועה, פרסמו מכתב תמיכה במפלגת ימינה לקראת הבחירות שיתקיימו ביום שני הקרוב.

במכתב שנשלח לבוגרי התנועה נכתב כי ''בשנים האחרונות פעלנו יחד כתף אל כתף בתנועה אידאולוגית וערכית שהרימה על נס וחרתה על דגלה ולוח לבה את סיסמת תורה ועבודה.

''דיברנו על 'מובילים בדרך תורה ועבודה', טרחנו רבות לומר לאורך כל הדרך שהתורה והאידאולוגיה מוצאים את דרכם גם לחיי המעשה ואין בסיסמתנו מס שפתיים בלבד".

לדבריהם, ''הגיע הזמן להוכיח את שדיברנו. בו' באדר (2/3) עם ישראל עומד ביום גורלי לעיצוב דמותה של מדינת ישראל לשנים הקרובות. אנו לא מעוניינים ללכת לבחירות נוספות. אנו לא מעוניינים להכתיר את שלטון השמאל. אנו לא מעוניינים בהנהגה רופסת. אנו לא מעוניינים להכתיר אנשים המתהדרים במלחמתם נגד התורה וערכי הנצח.

''אנו מאמינים בערכי תורה ועבודה. אנו מאמינים בציונות דתית. אנו מעוניינים בהחלת ריבונות. אנו מעוניינים במפלגה דתית גדולה ורחבה ככל הניתן על מנת להיות סמן ימיני, דתי, ערכי ואידאולוגי בממשלה הבאה. למשימה זו אנו נקראים, בוגרי ובוגרות התנועה, להצטרף למשימה להגדלת המפלגה היחידה המבטאת את עולם הערכים שלנו''.

הבוגרים המרכזיים קוראים לצאת לרחובות ביום הבחירות כדי לשכנע מצביעי ימין לתמוך במפלגות המחנה הלאומי ובפרט במפלגת ימינה. ''אנו מאמינים כי בכוחנו להגדיל את מפלגת ימינה – ביתה של הציונות הדתית, את גוש הימין ולהביא לניצחון בבחירות הקרובות. אין לנו ייצוג אחר''.

הם מדגישים: ''איננו מתיימרים לדבר בשם אף אחד, אלא קוראים בקול בשם הערכים אליהם נשלחנו למשימה להובלת עם ישראל והציונות הדתית בתקופת ההנהגה בתנועת בני עקיבא וקוראים לכם להצטרף אלינו בשם אותם ערכים! עם ישראל זקוק לנו''.

על המכתב חתומים עשרות פעילים מרכזיים בבני עקיבא, ביניהם עובדי התנועה בעבר: אלחנן גלט - מזכ''ל בני עקיבא לשעבר, אורי לואיס - רכז מחוז חיפה, אלחנן שטיגליץ - ראש מחלקת הדרכה, אפרת אוהב ציון - ראש מחלקת מעורבות חברתית, אשר מרזר - רכז מחוז צפון, ברק עוז - רכז מחוז ירושלים, בתאל פיקאר - רכזת הדרכה מחוז חיפה, גלעד לואיס - רכז הדרכה מחוז ירושלים, דן צפדייה - ראש מחלקת נכסים ורשויות, חיליק גוטמן - רכז מחוז יהודה, יהונדב וינברגר - רכז חבב מחוז יהודה, יואל פרנקנבורג - רכז מחוז דן, יובל מיטלמן - רכז הדרכה מחוז יהודה, יוסי מנדל - רכז מחוז חיפה וראש תכנית של"פ, חיליק גוטמן - רכז מחנה הרא"ה, מתניה ידיד - ראש תנועת הבוגרים, נדב לוין - רכז מחוז ירושלים, עילי פלדמן - רכז מחוז שרון שומרון, שלמה גוטמן - רכז הדרכה מחוז חיפה, שריאל בן ניסן - רכז הדרכה מחוז דרום.

צילום: דוברות
צילום: דוברות