קלפי
קלפיצילום: הלל מאיר/TPS

לקראת הבחירות ביום שני הקרוב קורא ד"ר אריה בכרך בפינתו השבועית בערוץ 7 למצביעי הימין לא לוותר על זכות ההצבעה.

"קהל היעד אליו אני פונה איננו מתחבט מה להצביע אלא האם להצביע", פותח בכרך את דבריו. "נכון, נמאס מכל התהליך המלאה והעיסוק בבחירות, אולם זו איננה סיבה מהספקת ובוודאי לא מוצדקת להימנע מהצבעה".

לדבריו הנושא שעומד במרכז הבחירות השלישיות אינם גורלם של חבלי הארץ ביהודה ושומרון, אלא המשך המאבק בשלטון השמאל שאיננו תלוי בתוצאות הבחירות אומר בכרך ומפרש: "הכוונה כמובן לשלטון הפקידים והממונים שטרם הוחלף בשלטון הנבחרים".

בכרך מסביר על ההזדמנות שנוצרה לבצע שינוי, "גם בזמן שלטון הליכוד והממשלות הימניות ביותר שהיו, עדיין הפועל שלט השמאל. עתה, משהוסר אפקט כחלון-בגין ונפרץ מחסום נתניהו, אלו שהתפארו בעמידה לצידם של הדיקטטורים המשפטיים, ניתנה סוף סוף האפשרות להמיר את שלטון החוק בציות לחוק, ואת השלטון להשאיר בידי נבחרי העם".

בכרך מזהיר אתה המצביעים, "אם לא תלכו להצביע, התהליך הזה עלול להיפסק. היום, מבינים כל האזרחים ואפילו ביבי שמערכת אכיפת החוק היא למעשה הכוח השולט החזק ביותר עתה באופן חד פעמי ניתנת לנו האפשרות להגיע לשלטון כמו בכל מדינה דמוקרטית מתוקנת".

בכרך סבור שזו הסיבה שארגוני שמאל במימון אירופי מעודדות הצבעה בריכוזי שמאל, "גם השמאל הבינו שהוסרה המסכה ומערכות העריצות תהיינה הראשונות שיוכנסו חזרה לבקבוק ויחזרו לייעודם האמיתי והמקורי. זו הסיבה העיקרית שדווקא השמאל רואה בבחירות אלו בחירות גורליות".

לקראת סיום דבריו פונה בכרך לציבור הימין, המתיישבים ואוהבי ארץ ישראל, "אין ספק, אנו ציבור בעל מעורבות עמוקה וחזקה בכל המתרחש סביבנו וכל הקשור לעתידה היהודי של המדינה היהודית, זו הסיבה שכל אחד מחפש את המפלגה שתייצג את דעותיו במאה אחוז. רבותיי, אין דבר כזה. לא הייתה ולא תהיה שום מפלגה שכל הציבור כולו יסכים עם כל הנציגים. יש להכיר ולהפנים עובדה זו. על כן, עלינו להתפשר עם המציאות ועם עצמנו ולהצביע כולנו ואחר כך נעשה חשבון נפש מוסכם ואפילו על ההתנהגות הבזויה מול עוצמה יהודית. אינני מקבל את ההיגד כי זהו הרע במיעוטו. זה הטוב שיש, למרות שבוודאי שזה לא הטוב בשלמותו. אולם המצב הקיים איננו מתיר לאף אחד להתחמק מחובתו, לא מזכותו, מחובתו להצביע".