איתמר בן גביר
איתמר בן גבירצילום: יהונתן ולצר/TPS

העיסוק בשאלה האם מפלגת "עוצמה יהודית" בראשותו של איתמר בן גביר תפרוש מהמירוץ לכנסת היום (ראשון), פחות מיממה לפני פתיחת הקלפיות, הוא עיסוק אידיוטי, מטופש, חסר כל משמעות.

עכשיו, כשעוצמה יהודית חזרה לגודלה הטבעי, לאחר שמסדר היום יורדו כל המניפולציות והשקרים סטייל "אם נתניהו רק ירצה אנחנו עוברים את אחוז החסימה" פוטנציאל הנזק הוא אפסי, חסר כל משמעות.

הקולות שתקבל עוצמה יהודית בבחירות מחר, לא ישנו את התמונה. לא הם יהיו אלו שיפרידו בין גוש הימין לניצחון בבחירות, במיוחד שרבים מהמצביעים הללו בכלל לא יגיעו לקלפי אם עוצמה יהודית לא מתמודדת.

מיכאל בן ארי מספר על המו"מ עם הליכודערוץ כנסת

ספין ועוד ספין ועוד ספין. זה מה שנשאר ממפלגת "עוצמה יהודית". ערימה של ספינים שבינם ובין האמת, בינם ובין המציאות, אין לא דבר ולא חצי דבר.

רוץ איתמר, רוץ. אל תעצור עכשיו. בוא תראה לנו בדיוק מה אתה שווה. אל תעשה לנו עוד תרגילים ואל תשחק איתנו עוד משחקים. בוא נראה אחת ולתמיד כמה שווה עוצמה יהודית באמת, בלי ספינים ובלי שקרים.

בלי השקר הקבוע על כך שהנה הנה עוד רגע אתם עוברים את אחוז החסימה, בלי השקר על הפרת ההבטחות שניתנו לכם אחרי בחירות אפריל 2019, ובלי הספין על כך שאם רק נתניהו רוצה - אתם עוברים את אחוז החסימה.

אל תוותר דווקא עכשיו - איתמר - אל ירך לבך, רוץ עד הסוף ותראה לנו בדיוק מה אתה שווה, שנדע כולנו את האמת, גם אנחנו וגם אתה.