יועז הנדל
יועז הנדלPhoto by Flash90

חבר הכנסת יועז הנדל מכחול לבן איים הבוקר (ראשון) על איש הטלוויזיה אלירז שדה בתביעה בגין ציוץ בטוויטר.

בריאיון שהעניק הנדל בכאן רשת ב' בתוכנית קלמן-ליברמן, ח"כ הנדל נשאל על מצביעי נתניהו ואמר: "בניגוד לאחרים אני חושב שהם לא מונעים משנאה". הוא הוסיף: "הם אנשים טובים, ישראלים טובים, פטריוטים, שלצערי יש כאלה שמנסים להניע אותם דרך שנאה".

אלירז שדה פרסם בחשבון הטוויטר שלו את הציוץ הבא: "יועז הנדל ברשת ב' 'מצביעי נתניהו מונעים רק משנאה', הוא דיבר על רקע שלט ארדואן ומילותיו של לפיד, חארות מגעילים. תשמעו אתם צבועים, שקרנים ואתם תשלמו על זה מחר תעופו לי מהעניינים אמן".

בפנייה מטעם עורך דינו של הנדל נמסר, "אלירז שלום, פרסמת בשעה האחרונה ציטוט שקרי. אם לא תמחק אותו תוגש נגדך תביעה". בחדשות 12 דווח כי הסיבה לאיום התביעה היא ציוץ שפרסם אלירז שדה בחשבון הטוויטר שלו לפיו, חבר הכנסת הנדל אמר: "מצביעי נתניהו מונעים רק משנאה".

לאחר האיום בתביעה שדה מחק את הציוץ הראשון שלו ופרסם ציוץ חדש: "עו"ד של יועז הנדל איים עליי בתביעת דיבה וביקש שאדייק את דבריו ברשת ב' על מצביעי הליכוד, 'הם לא מונעים משנאה, הם אנשים טובים, ישראלים טובים, פטריוטים, שלצערי יש כאלה שמנסים להניע אותם דרך שנאה'. לומר את זה אחרי מילות לפיד חארות ומגעילים, ושלטים של ארדואן. אמין?".