עבודה מהבית
עבודה מהביתiStock

עבודה מהבית נשמעת לרבים כחלום רחוק, זאת למרות שכמעט כל העולם מתנהל היום דרך הפלאפון, המייל ושאר השירותים האינטרנטיים שקיימים בכל סמארטפון.

כיום, למצוא עבודה מהבית במגוון תחומים מודרניים שקשורים לעבודה דרך האינטרנט היא כבר מזמן לא משימה קשה, וכאן אצלנו באתר 'עבודה מהבית' תוכלו למצוא מגוון רחב של משרות מהבית, בין היתר בתחום החם ביותר: בניית אתרים.

עבודה מהבית בתחום של בניית אתרים נשמעת לכם כמו מצרך נדיר? ההפך הוא הנכון! בתחום של בניית אתרים, שהוא תחום כללי מאד אשר פונה לקהל יעד רחב ומגוון של לקוחות בו נכללים פחות או יותר כל עסק ומותג שרוצים לבנות לעצמם תדמית בסיסית, רוב העבודה שתוכלו למצוא היא עבודה מהבית, בתנאים הרבה יותר טובים ממה שאתם חושבים. לרוב, עבודה של בונה אתרים המועסק בתור שכיר בחברת תוכנה או משרד פרסום היא נמוכה יותר משל עוסקים עצמאיים, שנדרשים לשרת מעט לקוחות כדי לגרוף סך כולל של רווחים נאים בסוף החודש.

עבודה מהבית בבניית אתרים מתבצעת בדרך כלל בסביבת עבודה נייטרלית לכתיבת קוד מקור או בעזרת מערכת אוטומטית לבניית ועיצוב אתרים שקיימת במספר פלטפורמות מרכזיות באינטרנט וניתן לעשות בחלק מהן שימוש בחינם. קבלת העבודה ובניית תוכנית מתבצעת דרך קשר ישיר עם הלקוח, והתשלום לרוב מתבצע בגמר או לקראת גמר הפרויקט, לאחר שהלקוח התרשם מהתוצאה הסופית והסכים לקבל אותה.

עבודה מהבית בשירות בניית אתרים – למי זה מתאים?

סט הכישורים שנדרש ממי שמחפש עבודה מהבית בתחום של בניית אתרים הוא סטי כישורים מתקדם ורחב יחסית לדרישות עבור משרות אחרות שמתקיימות במסגרת מלאה מהבית בלבד כמו למשל משרות של הזנת או ניהול תכנים, כתיבת תכנים או עבודות של מכירות, ניהול מלאי וניהול מסחר אינטרנטי.

משרות של עבודה מהבית בתחום של בניית אתרים מתאימות בעיקר למי שיש לו רקע בתכנות (צד שרת או צד לקוח) או בעבודה עם פלטפורמות אינטרנטיות לבניית ועיצוב אתרים וממשקי עבודה. לא כל בונה אתרים הוא מתכנת בהכשרתו ולמעשה ישנם אנשים רבים שמועסקים בתחום זה ועושים בו משכורות גבוהות בהרבה מהממוצע במשק ללא כל הכשרה מקיפה אלא על בסיס הכשרה ממוקדת (קורס בניית אתרים מקוצר) בלבד.

מי שאין לו ניסיון בתחום יכול למצוא עבודות של בניית אתרים בפרויקטים משותפים, בהם ישנם מספר מתכנתים או בוני אתרים שעובדים יחדיו על פרויקט גדול יותר. בפרויקטים מסוג זה נדרשים פחות כישורים ויכולות מכל מתכנת בנפרד, ולרוב התשלום בעבור העבודה יהיה משתלם יותר.

עבודה מהבית בשירות בניית אתרים ללא ניסיון כלל קצת יותר קשה למצוא, מכיוון שאנשים שאינם יודעים לעבוד עם מערכות לבניית אתרים או לתכנת קוד HTML בסיסי בעצמם, יכולים בדרך כלל להשתלב בפרויקטים של בניית אתרים רק בתוך אחראים על תפקידי משנה כמו הזנת תכנים, ניהול האתר ומשרות אחרות נוספות.

יש לכם שאלה על עבודה מהבית בתחום של בניית אחרים? רוצים לברר האם אתם מתאימים להיות בוני אתרים ולהתחיל להרוויח שכר גבוה ממה שהרווחתם אי פעם? פנו אלינו במייל, בטלפון או באמצעות טופס יצירת הקשר באתר שלנו, ונשמח לעמוד לרשותכם ולעזור לכם להתחיל לעבוד מהבית כבר היום, עבודה מהבית .