מירי רגב
מירי רגבצילום: משה ביטון

שרת התרבות מירי רגב הגיבה בצהריים (ראשון) לפרסום הקלטתו של נתן אשל, מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, אשר כינה אותה "בהמה".

ט"וב שנתן אשל הבין את הטעות שעשה, הוא התקשר אליי והתנצל מעומק לבו ואף הוציא הודעה", ציינה רגב.

לדבריה, "דבריו שפורסמו אמש לא היו ראויים ואין להם מקום. נתן אשל מייצג רק את עצמו וגם ראש הממשלה נתניהו גינה את האמירות שלו".

עם זאת ציינה רגב, "השבט הלבן מזוהה עם מפא״י החדשה הלא היא כחול לבן וזה מתבטא פעם אחר פעם באמירות אנטי מזרחיות כגון נאום הדרבוקות של יועז הנדל, אמירותיו של לפיד לפיהן הליכודניקים הם 'מגיעילים וחארות' ודבריו של רם בן ברק שאמר שמדובר בקרב בין שחורים ללבנים".

"כחול לבן היא מפלגה אליטיסטית, גזענית שמתנשאת על המזרחים ועל הפריפריה. הליכוד היא המפלגה היחידה שמאז 77 החזירה את הכבוד למזרחים ולפריפריה ואני גאה ושמחה על כך שאני משמשת קול ופה למזרחים ולפריפריה ושאני פעלתי ופועלת להבאת העושר התרבותי של עדות המזרח מעל לכל במה, לצד תרבות המערב", ציינה רגב.

"אני שמחה שלראשונה בתקופתי נוסדה תזמורת אנדלוסית לאומית, לצד אחותה הפילהרמונית. אני קוראת למזרחים צאו ותצביעו ליכוד, בעבודה ובכחול לבן לא סופרים אתכם. יש לכם נציגה אותנטית בליכוד, תנו לנו את הכוח להמשיך להוביל שינויים משמעותיים למען מדינת ישראל, עם ישראל ותורת ישראל", הוסיפה שרת התרבות.