שרה ב"ק עם נציגי המשפחות השכולות

מועמדת "ימינה" שרה ב"ק נפגשה היום (א') עם נציגי משפחות שכולות מארגון נפגעי הטרור אלמגור ופורום "בוחרים בחיים".

בפגישה השתתפו בועז קוקיא אביו של רון קוקיא הי"ד, יוסי מנדלביץ' אביו של יובל הי"ד, יוסי צור אביו של אסף הי"ד, שי אודסר בנו של מרדכי הי"ד והדס מזרחי אלמנתו של נצ"מ ברוך מזרחי הי"ד.

המשפחות השכולות הציגו בפני שרה ב"ק את דרישתן להחמרת תנאי הכליאה של המחבלים בבתי הכלא וכינוס הקבינט על מנת לדון ביישום דו"ח הוועדה להחמרת תנאים אלו, וכן העלו בפניה את דרישתן להחמרת המאבק בטרור בכלים המשפטיים והאזרחיים.

המשפחות השכולות ביקשו כי ב"ק, שהיא בתו של יו"ר אלמגור מאיר אינדור, תוביל פורום של חברי כנסת שיוכלו לפעול להקשחת תנאי המחבלים ולטיפול במכלול ההיבטים הנוגעים למשפחות נפגעות הטרור ולמלחמה הרב ממדית במחבלים ומשפחותיהם.

"המאבק שלכם הוא בדם שלי, כבר שנים ארוכות", אמרה ב"ק במפגש. ''עוד מהימים שבהם הפגנתי עם משפחות נפגעות טרור באוסלו. בעזרת ה' אני מקווה להיות שליחה שלכם".

שר הביטחון נפתלי בנט שוחח בטלפון עם הפורום ואמר: "הקשחת תנאי האסירים זה כלי מאוד משמעותי להרתעה וגם כמנוף להביא הביתה את החטופים שלנו הנמצאים בעזה, אני אתכם לגמרי ושאלת המפתח היא אם אני אמשיך להיות שר בטחון וזה תלוי בכוח הפוליטי שלנו. שרה תהיה נכס אדיר וגם אשת הקשר אליכם כי זה בליבה וזה בדנ"א שלה".