יגאל גואטה
יגאל גואטהצילום: הלל מאיר/TPS

ועדת האתיקה בתאגיד השידור ''כאן'' החליטה הערב (ראשון) שלא להשעות את המגיש הבכיר יגאל גואטה על אף הציוץ שפרסם נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בתום דיון בוועדה הוחלט רק לחדד בפני גואטה את הצורך לשמור על גבולות התעמולה בשידור הציבורי.

בתאגיד טענו כי הציוץ המשתלח של גואטה נגד נתניהו, אינו דומה להשתתפות האקטיבית של אראל סג''ל בסרטון ''שבחי ירושלים'' עם נתניהו, ולכן אין מקום להשעיית גואטה כפי שנעשה במקרה של סג''ל.

''יש הבדל בין השתתפות בתעמולת בחירות מאורגנת לצד מועמד, לבין הבעת עמדה בחשבון פרטי, ברשתות החברתיות. למרות זאת הודגשה בפני גוואטה החשיבות הרבה בשמירה על גבולות התעמולה בשידור הציבורי וחודדו בפניו הנהלים'', נמסר מ"כאן".

כזכור, חבר הכנסת לשעבר יגאל גואטה, המשמש כיום כמגיש בכיר בתאגיד השידור הציבורי ''כאן'', מתח ביקורת חריפה וחריגה על נתניהו, בתגובה לכינוי ''בהמה'' שהשמיע יועץ ראש הממשלה נתן אשל על שרת התרבות מירי רגב.

''אחי ואחיותי בני עדות המזרח! תתעוררו! יצא המרצע מן השק", כתב גואטה בטוויטר. ''כשיועצו ואיש סודו הקרוב ביותר של נתניהו אומר על השרה רגב: 'היא בהמה אבל עושה עבודה מצוינת', הוא מתכוון לכל הציבור הלא אשכנזי, (המזרחי), שמה שמחמם ומטריף אותו זו השנאה! זו רוח המפקד. התשובה שלנו: נתניהו! סיימנו לעבוד אצלך!''.