פרץ לגנץ: "לחדול מהמתקפות בתוך הגוש"דוברות העבודה גשר מרצ

ראשי 'העבודה גשר מרצ' כינסו בצהריים (שני) מסיבת עיתונאים במטה הבחירות הראשי של הרשימה בתל אביב.

ח״כ עמיר פרץ, יו״ר העבודה גשר מרצ, אמר במסיבת העיתונאים, "מתחילת יום הבחירות אנחנו מתמודדים עם אי סדרים של הליכוד ומפלגות ימין אחרות בקלפיות בכל הארץ. שימוש פסול בקמעות והשחתה של שלטי בחירות ופתקי הצבעה. מטה יום הבחירות שלנו מטפל בעניין ופעילים שלנו נפרסים בקלפיות בהם יש תקלות".

לדבריו, "הגשנו כבר 3 עתירות מהבוקר לועדת הבחירות המרכזית על זיופים, השחתות פתקים, והבטחות שווא שאם מישהו יחזיק קמע הוא יירפא מקורונה. זו הטעייה חמורה ואנחנו רואים בזה ניסיון חמור של הטיית תוצאות הבחירות".

פרץ הוסיף: "אני קורא לבני גנץ להורות לכל נציגיו לחדול מהמתקפות בתוך הגוש – כמו שקורה בקרב אמיתי, כשמנהיג מזהה שיש ירי על כוחותינו הוא מייד מורה – "חדל אש!״. אני, אנהג כמבוגר האחראי. לא אגרר למתקפה בתוך הגוש. אנחנו צריכים עכשיו רק דבר אחד להעלות את אחוזי ההצבעה".

"לשמחתי אנחנו מקבלים דיווחים שאחוזי ההצבעה במגזר הבדואי עולים. ההתחייבות שלנו למינוי פרופ' עליאן אלקרנאוי מעוררת את השטח, אני יוצא מכאן למוקדי ההצבעה שלנו במגזר הערבי. אני קורא לכם - לא להתעייף עכשיו! לא להניח לטלפונים! מחנה השינוי מנצח היום באמת", חתם פרץ.