השומרון מתגייס למיקסום קולות הימיןדוברות מועצת שומרון

מאות פעילים ופעילות מהשומרון פועלים מאז שעות הצהריים (שני) בערים אריאל וראש העין יחד עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן במטרה למקסם את מספר המצביעים לימין בקלפיות.

מדובר בפעילות משותפת של יושבי ראש ועדי הישובים בשומרון ומטה "הליכוד שלי - קבוצת ההתיישבות בליכוד" בראשו עומד דגן יחד עם יוני הישראלי ויעקב וינברגר.

מאות הפעילות והפעילים עברו מבית לבית ושכנעו את התושבים לצאת להצביע. השכונות שנבחרו הן שכונות שעל פי בדיקות שנעשו קודם לכן, יש בהן אחוז גבוה יחסית של מצביעי ימין מצד אחד ואחוזי הצבעה נמוכים מהצד השני.

"חייבים לנצח את הבחירות הללו", אומר ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, "עתיד ההתיישבות על השולחן. ממשלת ימין עשויה להביא לריבונות, ממשלת שמאל עלולה להביא לעקירת ישובים ולמדינת טרור בלב הארץ.ממשלת שמאל. תושבות ותושבי השומרון וויתרו על יום חופש, כדי לשמור על ארץ ישראל, זה מעשה של מחוייבות בלתי מתפשרת לארץ ישראל".

"אני קורא לכל מי שארץ ישראל חשובה לו להצביע, להביא חמישה חברים לקלפי ולהצטרף אלינו באריאל ובראש העין, לדפוק לדדתות ולהביא את כולם להצביע למפלגות הימין. אפשר לנצח. זה תלוי בנו"ף סיכם דגן.