וילות בצפון
וילות בצפוןצילום: ארנולד בר

מדי שנה בוחרות משפחות וקבוצות רבות יותר ויותר במקומות אירוח שונים כאן בארץ עבור החופשה השנתית שלהם.

בין היתר בגלל הנוחות הכרוכה בכך גם חופשה בצפון או דרום הארץ כרוכה בכל היותר בכמה שעות בודדות של נסיעה., אך גם מכיוון שהיצע מקומות האירוח באזורים שונים בארץ השתפר משמעותית בשנים האחרונות.

צפון הארץ מהווה דוגמה טובה לכך, כאשר בכל האזורים השונים שבצפון ניתן למצוא כיום אינספור וילות לאירוח, צימרים מפנקים ומקומות אירוח מסוגים נוספים.

מהן הנקודות המרכזיות והשוליות גם יחד ששווה לבדוק על מנת להבטיח שהוילה בה נתארח תתאים לנו בצורה מושלמת? כאשר אנחנו מחפשים אחר וילות בצפון עבור החופשה החלומית הבאה שלנו ושל משפחתנו או חברינו.

להלן כמה נקודות חשובות לקחת לתשומת הלב –

התאמה לילדים למרות שהקהל הגדול ביותר של אורחים בוילות בצפון או בכל אזור אחר בארץ הן משפחות, לא בהכרח כל וילה מיועדת לאירוח של משפחות עם ילדים. במקרים בהם מדובר בוילות אשר כן מותאמות לילדים, הן יהיו נוחות ומתאימות הרבה יותר עבור משפחות.

לדוגמה, בלא מעט וילות בצפון ניתן למצוא אטרקציות מיוחדות עבור ילדים, דוגמת שולחנות משחקים, גינות גדולות בהן ניתן לשחק עם כדור ואפילו בריכה מחוממת בה ניתן לרחוץ לאורך כל השנה.

כדאי מאוד לחפש אחר וילות בצפון המותאמות גם לילדים ומכילות אטרקציות ומשחקים אשר יעסיקו אותם, מפני שכך אתם מבטיחים לעצמכם לא מעט שעות של שקט ורוגע במהלך החופשה...

כלבים ובעלי חיים נוספים במידה ואתם מגיעים לחופשה יחד עם הכלב/ים של המשפחה, חשוב מאוד לוודא כי מדובר בוילה בה מותר להתארח עם כלבים. לא כל בעלי חדרי האירוח והווילות מעוניינים בכך שכלבים או בעלי חיים אחרים ייכנסו לחדרים, אך ניתן למצוא גם כאלו המצהירים מראש כי אין עם כך כל בעיה.

במידה ולא מצוין שום דבר אחר, מומלץ לבדוק ולוודא מול המארח לפני שסוגרים את ההזמנה, ולא להגיע עם הכלבים במפתיע בלי לוודא מראש. כך תבטיחו חופשה נעימה ושקטה בה הכל מתנהל על מי מנוחות, וגם הכלבים ייהנו וירגישו בנוח…

וילות בצפון לדתיים ושומרי מסורת במידה ואתם דתיים או שומרי מסורת, וחשוב לכם למשל לבשל במטבח כשר, יש לחפש ספציפית אחר וילות בצפון המיועדות גם לאוכלוסייה דתית. ניתן למצוא לא מעט כאלו כיום, ולרוב הן יהיו ממוקמות במיקום שקט ופרטי (כך שבשבת תיהנו משקט ושלווה ללא הפרעות מיותרות) ויהיו מאובזרות בציוד הנדרש, דוגמת כלים כשרים

אטרקציות ופינוקים בוילה בלא מעט וילות בצפון תוכלו למצוא אטרקציות ופינוקים שונים ממש בוילה עצמה, כך שלא בהכרח תצטרכו בכלל לצאת ממנה. לדוגמה – בריכת שחייה, ג'קוזי, מיטות שיזוף, פינת מנגל ועוד. עבור ילדים – אזורי משחק, שולחנות משחק מיוחדים, משחקי קופסא ורעיונות רבים נוספים.

בחלק מהוילות תפונקו בבקבוק יין עם הגיעכם או עם מתנות טעימות ומהנות אחרות על מנת לקבל את פניכם ועוד מיני פינוקים שונים אשר יהפכו את החופשה לחלומית במיוחד ויגרמו לכם להרגיש כמו מלכי העולם. פירוט של האטרקציות המוצעות בכל וילה ומקום אירוח ניתן למצוא כבר בשלב החיפוש באתר, לכן כדאי לחפש אחר מידע זה בדף המציג את אותו מקום.

אבזור מלא ומספק הן בחופשה בוילות בצפון והן בצימרים או וילות בכל אזור אחר בארץ או בעולם, חשוב לוודא בתור התחלה כי הוילה מאובזרת בצורה מלאה ומספקת עבור ההרכב עימו אתם מגיעים – כמה מיטות וחדרי שינה יש בוילה? האם מדובר במיטות קומותיים או יחיד, או מיטות זוגיות גדולות? האם המבטח מאובזר לחלוטין מבחינת כלי אכילה, כלי בישול וכו'? מכונת אספרסו? מדיח כלים? וכו' – ככל שהוילה תהיה מאובזרת יותר כך השהות שלכם בה תהיה נוחה ונעימה יותר, וגם מידע זה אמור להיות מפורט מבעוד מועד, כך שכדאי להקדיש לו תשומת לב .

וילות בצפון עם נוף בשביל מה אנחנו יוצאים לחופשה בצפון אם לא על מנת ליהנות מיופיו המרהיב של אזור זה בארץ? לכן, כדאי לחפש אחר וילות בצפון הממוקמות באזור עם נוף מרהיב, ולא חסרים כאלו בצפון הארץ.

במיוחד אם אתם מתכננים לזוז כמה שפחות מהוילה המפנקת, כדאי שלפחות מחלקים מסוימים בה יישקף נוף פסטוראלי – כך תוכלו להישאר בוילה ולהתפנק, אך עדיין להרגיש את הצפון וליהנות מנופיו...