איציק שמולי
איציק שמוליPhoto by Roy Alima/Flash90

ח"כ איציק שמולי (העבודה-גשר) מאשים הבוקר (רביעי) כי יו"ר המפלגה עמיר פרץ פגע בגוש השמאל כאשר הכריז לפני הבחירות ש"כחול לבן" סגרה ממשלת מיעוט עם "הרשימה המשותפת" - בניגוד מוחלט להבטחות הקוקפיט.

"המשגה החמור היה הירי ההדדי בנגמ"ש. האמירה שיצאה מתוכנו, כביכול על ממשלת מיעוט שכבר סגורה ומובטחת, פגעה אנושות בדופן המרכז-ימין של 'כחול לבן'. גם הם נהגו בחוסר אחריות כשהפנו את האש לכיוון השותפים הטבעיים שלהם", אמר שמולי לגלי צה''ל.

"העבודה-גשר-מרצ" קיבלה שבעה מנדטים בבחירות לכנסת, ולפי שעה נראה שעמיר פרץ מתכוון להמשיך בתפקידו.

ח"כ שמולי קרא אתמול לערוך חשבון נפש בשמאל לאור היחלשות הרשימה. ''ברגע המכריע נחתכנו בחצי והמכה קשה. אם נאשים את כולם בחוץ במקום להתבונן ביושרה פנימה - לעולם לא נחזור לעצמנו.

''נדרש ולו בדל של חשבון נפש ומשם מבט קדימה ויציאה למסע התחדשות. שבעה מנדטים לשלוש מפלגות ורק שלושה מהם לעבודה זו התוצאה העלובה ביותר אי-פעם. אילולא האיחוד אליו דחפתי השמאל הציוני היה נמחק'', קבע ח"כ שמולי.

עמיר פרץ: "ידענו שהשלם יהיה קטן מסך חלקיו"באדיבות כאן 11

ח"כ עמיר פרץ האשים מצידו את כחול לבן בקמפיין שפגע בעבודה-מרצ. בנאומו לאחר פרסום המדגמים אמר פרץ "בחרנו ללכת למהלך הזה מתוך אחריות להבטיח גוש גדול שייתן סיכוי לממשלה חדשה".

"עשינו הכול, כשעתידה של המדינה לנגד עינינו. חתמנו הסכם עודפים עם כחול לבן, נתנו גיבוי לגנץ ודווקא ברגעים הקריטיים התחיל קמפיין חסר אחריות של כחול לבן. אין לנו כוונה לדבר על אכלו לנו שתו לנו, אמשיך לנהוג באחריות", הבטיח.